solnedgang mellem skyskrabere

Ron Timehin

Ron Timehin | UK

"Fotografering gør det muligt at behandle, værdsætte og fortolke verden omkring mig"

Ron Timehin er professionel fotograf og producer med base i London. Ron har specialiseret sig i bylandskaber og portrætfotografering og har en alsidig kundeportefølje med arbejde for mærker som Apple, Adidas, Adobe, American Express, Canada Goose, Nike, Idris Elba, Mercedes Benz, Prada, Samsung, Google, Eurostar, Sony, Lacoste, Red Bull & Vodafone. Ron underskrev en Ambassador-kontrakt med Sony i 2019 og en Insider-kontrakt med Adobe – begge kunder, som han har et tæt samarbejde med. Rons arbejde har været med i adskillige udgivelser, herunder det britiske Vogue, GQ, The Evening Standard, Digital Camera Magazine, HYPEBEAST, Highsnobiety, The Hungry Eye Journal, Disorder Magazine and Resource Photography Magazine. Ron er også medstifter af Audax-agenturet, der skaber overbevisende kommercielt arbejde for mærker som EA Sports og giver også selv noget tilbage. Selvom Audax kun har eksisteret i et år, så har det via arbejdet indsamlet omkring 250.000 £ til forskellig velgørenhed. Ron har også udgivet sin første egen fotobog med titlen “London Fog”, der sælges internationalt af velrenommerede boghandler som Waterstones og online via Amazon. London Fog blev udnævnt som The TIMES Photography Books of the Year 2019, der efterfølgende har medført flere eksponeringer i den almene presse, f.eks. ITV News. Ron afholder regelmæssigt workshops om fotografering og sociale medier for kunder som Apple, Adobe, Sony, Canada Goose, The Photography Show og Wex Photo Video. Disse kan være praktiske og i felten, eller de kan være online, hvor hans største til dato tiltrak over 15.000 deltagere.

Rons udstyr

Rons historier