Artikel-ID : 00242633 / Sidst ændret : 05-03-2020

Mms fungerer ikke

    • Kontrollér, at din netværksoperatør og/eller dit abonnement understøtter mms.
    • Hent automatisk indstillinger for internet og mms.

    Sådan downloader du indstillinger for internet og MMS 

    • Du kan når som helst tilføje indstillinger for internet og meddelelser på enheden manuelt. Kontakt evt. din netværksoperatør for at få de nødvendige oplysninger.

    Sådan tilføjer du indstillinger for internet og MMS 

    • Kontrollér signalstyrken på statuslinjen for at sikre, at enheden er tilsluttet et netværk. Hvis signalet er svagt, eller du ikke har noget signal, skal du gå til en åben plads, hvor der ikke er nogen forhindringer, eller gå tættere på et vindue.
    • Kontrollér enhedshukommelsen for at se, om der er tilgængelig hukommelse. Hvis hukommelsen er fuld, skal du fjerne meddelelser for at frigøre plads.

     Sådan viser du hukommelsesstatus 

    Sådan sletter du en meddelelse 

    Sådan sletter du samtaler 

    • Kontrollér, at den automatiske hentningsfunktion for MMS er aktiveret i meddelelsesindstillingerne.

    Sådan aktiverer du automatisk download af MMS 

    • Brug det fulde telefonnummer, når du sender en meddelelse. Når du taster landekoden, skal du bruge "+" i stedet for "00".
    • Sluk enheden, og tænd den igen. Derved lukker du alle åbne programmer og frigør hukommelse, hvilket undertiden kan løse problemet.
    • Opdater enheden for at sikre, at du har optimal ydeevne og de nyeste forbedringer.