Artikel-ID : 00155215 / Sidst ændret : 23-05-2019

Jeg har brug for hjælp med min MySony-konto eller med registrering af mit produkt i MySony

Omfattede produkter og kategorier i denne artikel


 

E-mail-adressen eller adgangskoden er ugyldig

Trin 1: Kontroller, om du har indtastet din registrerede e-mail-adresse korrekt.

Der kan være et forkert tegn, eller muligvis bruger du en forkert e-mail-adresse:

  • MySony er knyttet til andre Sony-konti såsom PlayStation Network, Sony Home Entertainment, Xperia og mere: du kan bruge den samme e-mail-adresse, der er knyttet til din andre Sony-konti for at logge på MySony.

  • Hvis du tidligere oprettede en Sony-konto og ikke bekræftede via e-mail inden for det angivne tidsinterval (72 timer), kan du ikke bruge denne konto. Husk, at dette gælder for alle tjenester fra Sony. Log på denne ubekræftede konto, få sendt aktiverings/bekræftelseslink og aktiver din konto via e-mail.
     

Trin 2: Brug "Glemt adgangskode"-funktionen

Du kan nulstille din adgangskode ved at afprøve følgende nulstillingsmuligheder:

  1. Oplyse den registrerede fødselsdato
  2. Besvar sikkerhedsspørgsmål
  3. Mobilbekræftelse (Sådan aktiveres 2-trins verificering)

Når du har fulgt alle trin, så vil du modtage et link til at nulstille din adgangskode. Hvis du ikke har modtaget en e-mail, skal du kigge i dine spammappe.
Ellers prøv at få sendt linket igen eller vent 24 timer, og prøv igen.

Bemærk: vores system beder dig straks om at kontakte support, hvis du får en af de tre indstillinger forkert. Vær opmærksom på, at du stadig kan prøve de resterende muligheder!

 

MySony-konto er låst

"Det maksimale antal mislykkede login-forsøg er nået. For at beskytte din sikkerhed, bliver din konto låst i 120 minutter."

Efter 120 minutter, skal du sørge for, atCaps LockellerNum Lockpå tastaturet ikke forstyrrer den måde, du indtaster din adgangskode.
Alternativt kan du blot nulstille din adgangskode ved hjælp af Glemt adgangskode-funktionen.

 

At foretage ændringer af en MySony-konto

Sådan ændrer du dine kontooplysninger (e-mail, adgangskode og adresse

  • Log på din MySony-konto
  • Gå til [Mine kontooplysninger]
  • Fortsæt med at opdatere de relevante felter
     

Jeg vil slette min MySony-konto

Vi vil helst ikke af med dig, men du kan slette din konto ved at følge disse trin:

  • Log på din MySony-konto
  • Klik på [Mine kontooplysninger]
  • Rul ned til bunden, og vælg[Slet konto]

 

Sådan forbinder du MySony med konti til andre Sony-tjenester

Hvis du har en eksisterende konto ved en anden Sony-tjeneste, kan du logge på MySony med dine andre kontooplysninger. Du modtager derefter en meddelelse, hvor du bliver spurgt, om du opgradere din konto. Du bliver muligvis nødt til at give nogle yderligere oplysninger før udførelse af opgraderingen. Omvendt, når du har oprettet en MySony-konto, kan du bruge den pågældende konto til at logge på andre tjenester fra Sony.

Du kan tilknytte dine konti til følgende onlinetjenester fra Sony Group:

Tjenester, der er tilgængelige fra Sony Europe

  • MySony
  • Sony-fællesskabet

Tjenester, der er tilgængelige fra andre virksomheder i Sony Group:

  • Xperia Lounge
  • Xperia Store
  • SonyMobile.com
  • MyAccount
  • Developer World
  • PlayStation™ Network
  • PlayStation™ Plus
  • PlayStation™ Video
  • PlayStation™ Music
  • PlayStation™ Now
  • PlayStation™ Vue

 

Sådan aktiveres 2-trins verificering

  1. Log på MySony, vælg[Min konto]og rul ned for at[Ændre andre sikkerhedsdetaljer].
  2. Vælg[ 2-trins verificering](nederst på siden) og vælg[Ændre].
  3. Indtast dit telefonnummer.
  4. Du vil modtage en 6-cifret kode for at aktivere 2-trins verificering.

Backup-koder

Hvis du ikke kan modtage din 2-trins bekræftelseskode af en eller anden grund, kan du  stadig logge på ved hjælp af en backup-kode. Du modtager ti koder, som du hver kan bruge én gang.

 

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke kan finde det produkt, jeg vil gerne registrere?

  1. Først skal du sikre dig, at det produkt, du ønsker at registrere er et Sony Electronics-produkt (dette omfatter TV, lyd og fotografiprodukter). Hvis du har en Sony Mobile-enhed (Xperia) eller et Sony Professional-produkt, skal du gå ind på en af de følgende sider:
  1. Hvis du er sikker på, at dit produkt er fra Sony Electronics, og du har indtastet produktnavnet manuelt men ikke kan finde det, kan du prøve at finde det ved hjælp af rullemenuen.
     
  2. Hvis du har købt dit produkt i et andet område end Europa (f. eks. Asien-Stillehavsregionen, Nord- og Sydamerika osv.), skal du gå til det relevante områdes websted for at registrere dit produkt. Produkter, der er købt uden for Europa kan i øjeblikket ikke registreres i MySony. Vi beklager ulejligheden.
  1. Hvis de første to muligheder ikke løser problemet, mangler dit produkt måske i vores database. Kontakt os for at få dette bekræftet.