Artikel-ID : 00155215 / Sidst ændret : 12-07-2018

Jeg har brug for hjælp med min MySony-konto eller med registrering af mit produkt i MySony

Omfattede produkter og kategorier i denne artikel

Denne side giver dig oplysninger om My Sony og hjælper dig med at løse problemer, der handler om produktregistrering og om din konto.

Konto

Produkter


Konto

Problemer med at logge ind: Jeg kan ikke få adgang til min konto

Hvis du ikke kan få adgang til din konto, skal du sørge for, at

  • Du har indtastet din e-mailadresse korrekt
  • Hvis din e-mailadresse er korrekt, og du ikke kan huske din adgangskode, kan du bruge funktionen Glemt din adgangskode. Du skal besvare dit sikkerhedsspørgsmål og oplyse din fødselsdato for at kunne nulstille din adgangskode.

 

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg har glemt min sikkerhedsspørgsmål?

Der er 2 muligheder, hvis du er låst ude af din konto:

  1. Kontakt os Medarbejderne i vores kontaktcenter kan låse din konto op. I fremtiden vil vi implementere et andet sikkerhedssystem for at undgå dette.
  2. Opret en ny konto med en anden e-mailadresse.

 

Min konto er spærret

Hvis du prøver at logge ind uden held for mange gange, vil kontoen blive spærret i 120 minutter.
Efter dette tidsrum kan du prøve igen.  

  • Kontroller, at Caps Lock eller Num Lock på tastaturet ikke forstyrrer indtastningen af din adgangskode.
  • Du kan prøve at nulstille din adgangskode efter 120 minutter med funktionen Glemt din adgangskode.

MySony-loginskærm

Jeg vil opdatere min konto

For at opdatere din e-mail eller adresse:

  1. Log på din My Sony-konto
  2. Gå til afsnittet Min konto
  3. Fortsæt med at opdatere de relevante felter

 

Kan jeg ændre min adgangskode?

Du kan ændre din adgangskode på følgende måde:

  1. Log på din My Sony-konto
  2. Gå til afsnittet Min konto
  3. Rul ned, indtil du finder afsnittet Rediger min adgangskode
  4. Indtast din gamle og din nye adgangskode
  5. Bekræft ved at klikke på Rediger min adgangskode

 

Jeg vil slette min konto

Vi vil helst ikke af med dig, men du kan slette din konto ved at følge disse trin:

  1. Log på din My Sony-konto
  2. Klik på kontooplysninger 
  3. Rul hele vejen ned i bunden, og vælg Fjern konto

Fjern konto

 

Produkter

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke kan finde det produkt, jeg vil gerne registrere?

  1. Allerførst skal du sørge for, at det produkt, du ønsker at registrere, er et Sony Electronics-produkt. Hvis du har en Sony Mobile-enhed (Xperia) eller et Sony Professional-produkt, skal du gå ind på en af de følgende sider:
  2. Hvis du er sikker på, at dit produkt er fra Sony Electronics, og du har indtastet produktnavnet manuelt men ikke kan finde det, kan du prøve at finde det ved hjælp af rullemenuen.
  3. Hvis de første to muligheder ikke løser problemet, mangler dit produkt måske i vores database. Kontakt os for at få dette bekræftet.

 

Hvordan kan jeg opdatere eller fjerne et produkt?

Hvis du vil opdatere eller slette et produkt fra din konto, skal du gøre følgende:

  1. Log ind på din My Sony-konto
  2. Gå til Mine produkter, og vælg det relevante produkt
  3. Tryk på "Rediger mine produktoplysninger" eller "Fjern produktet"

 

Jeg kan ikke registrere mit produkt, fordi siden ikke accepterer mit serienummer

Serienummer er heldigvis ikke et obligatorisk felt, så du kan godt fortsætte uden at have det.

Hvis du er usikker på, hvor du kan finde dit serienummer, så kig på vores hjælpeside. Den viser dig, hvor du kan finde både dit model- og serienummer.

 

Hvordan kan jeg tjekke, om min produktregistrering blev gennemført?

  1. Gå til fanen "Mine produkter"
  2. Se, om produktet står der eller ej.
  3. Hvis det ikke står der eller ikke er opdateret, skal du prøve at registrere produktet eller opdatere det igen. Hvis du stadig ikke kan registrere dit produkt, bedes du kontakte os.