Artikel-ID : 00206450 / Sidst ændret : 10-05-2024Udskriv

Sådan registrerer du et produkt i My Sony

    Indholdsfortegnelse:


    Oprettelse af en My Sony-konto

    For at registrere dit produkt skal du først oprette en My Sony-konto.

    Med en My Sony-konto kan du:

    • nyde godt af tilbud og kampagner
    • få omfattende produktsupport via registrering og Support By Sony-appen
    • få forbindelse til og møde Sony-fællesskabet online

    1. Først skal du gå til Sonys officielle produktregistreringsside. Når du har valgt dit land på listen, bliver du omdirigeret til My Sony-loginsiden.
    2. Klik på fanen Opret konto.
      • Du kan logge ind via din e-mailadresse eller sociale mediekonti (f.eks. Google, Facebook).

    Opret en konto via e-mail

    Opret en konto via sociale medier


    Registrering af et produkt i My Sony

    Når du er logget ind på din konto, skal du følge nedenstående trin for at registrere dit produkt.

    1. I menuen Mine produkter skal du vælge [Registrer et produkt].

    1. Eller gå til fanen Registrer et nyt produkt i sidemenuen og udfyld dine produktoplysninger.
      • Du kan bruge de tilgængelige links, hvis du er i tvivl om, hvad modelnavnet eller serienummeret er.

    1. Når dit produkt er registreret, vises det i Mine produkter. På denne side kan du:
      • Få adgang til produktoplysninger og supportindhold:
        • Bedømme og anmeld dit produkt
        • Downloade hjælpevejledninger og instruktionsvejledninger
        • Tjekke de nyeste firmware- og softwareopdateringer
        • Få vist tip, fejlfinding og ofte stillede spørgsmål
        • Gå til reparationssiden for Sony Support
      • Redigere produktregistreringsoplysningerne
      • Fjerne dit produkt fra listen over registrerede produkter
      • Registrere et nyt eller et ekstra produkt

    Bruge ekspresregistreringsfunktionen

    Du kan også besøge Sony Express-registreringswebstedet og udfylde dine produktoplysninger.

    Hvis du ikke allerede har en My Sony-konto, kan du oprette en nederst på siden.


    Hvad gør jeg, hvis jeg ikke kan finde det produkt, jeg vil gerne registrere?

    Først skal du sikre dig, at det produkt, du ønsker at registrere er et Sony Electronics-produkt. Det omfatter:

    • TV-produkter
    • Lyd- og videoprodukter
    • Mobilprodukter (Xperia)
    • Fotografiprodukter

    Hvis du har et Sony professional-produkt eller en PlayStation-konsol, skal du gå ind på en af de følgende sider:

    Bemærk:

    • Søgefunktionen fungerer med enten modelnavnet (det officielle produkt) eller det markedsførte navn på din enhed.
    • Et markedsnavn kan afvige fra modelnavnet (f.eks. Alpha 7 = ILCE-7).
    • For at opnå nøjagtige resultater skal du medtage (-) bindestregen, når du søger via det officielle produktnavn (f.eks. WH-CH720N).

    • Indtastning af din købsdato hjælper dig med at huske din garantiperiode.
    • Når du har indtastet det korrekte produktnavn, bliver du bedt om at angive serienummeret, hvilket er valgfrit.

    Hvis du er sikker på, at dit produkt er et Sony Electronics-produkt, og du manuelt har indtastet produktnavnet, men ikke kan finde det, skal du vælge [Kan du ikke finde dit produkt? Søg efter kategori].

    Brug rullemenuen til at søge efter dine produktoplysninger.

    Hvis du har købt dit produkt i et andet område end Europa (f. eks. Asien-Stillehavsregionen, Nord- og Sydamerika osv.), skal du gå til det relevante områdes websted for at registrere dit produkt. Produkter, der er købt uden for Europa, kan i øjeblikket ikke registreres i My Sony. Vi beklager ulejligheden.

    Hvis ovenstående muligheder ikke hjælper, mangler dit produkt muligvis i vores database.

    Kontakt os for at få dette bekræftet:

    1. Gå til Sony Support Europe-webstedet.
    2. Når du har valgt dit land på listen, bliver du omdirigeret til Sony Support-webstedet.
    3. Rul ned til bunden af siden, og vælg Kontakt os.