Artikel-ID : 00253759 / Sidst ændret : 30-11-2020

Lyden passer ikke til billedet, eller man kan høre knæklyde

    Lydproblemer identificeret

    Desværre kan du for nylig have oplevet lydproblemer, hvis Tune-in-appen er installeret.
    Eksempler er:

    • Lyden på TV'et svarer ikke til det viste billede (problem med eftersynkronisering).
    • Synkroniseringen mellem lyd og billeder forsvinder over en kort periode.
    • Du bemærker en reduktion i lydkvaliteten eller hører en stor forvrængning af lyden.
       

    Hvordan løser jeg disse lydproblemer?

    Du kan i øjeblikket løse problemet ved at afinstallere Tune-in-appen og udføre en blød nulstilling:

    • Mulighed 1: Tryk på den grønne tænd/sluk-knap på TV-fjernbetjeningen og hold den nede, indtil TV'et genstarter.
    • Mulighed 2: Prøv at slukke og tænde igen: Tag stikket ud af stikkontakten, vent et minut, og sæt stikket i igen.

    Hvis du ikke har Tune-in-appen installeret og stadig oplever dette problem, skal du udføre en blød nulstilling uanset hvad. 
     

    Hvad er årsagen til disse lydproblemer, og hvad vil Sony gøre?

    Efter at have udrullet en firmwareopdatering holder Sony altid skarpt øje med eventuelle bivirkninger. Til trods for de grundige tests, vi udfører, kan kompleksiteten af, hvordan enheder og software er forbundet indbyrdes, forårsage uønskede bivirkninger. 

    Identificer, undersøg og ret

    Så snart vi bemærkede dette problem, startede vores teknikere straks en undersøgelse. Efter vi har afsluttet denne undersøgelse, udgiver Sony en firmwareløsning. 
    Indtil da beder vi om din tålmodighed og støtte. Vi beklager ulejligheden.