Artikel-ID : 00253741 / Sidst ændret : 06-11-2020

Sådan foretager du fejlfinding af problemet med kontinuerlig genstart af Sony 2020 Android TV

    Hvis en kunde ikke bruger HbbTV og bliver ved med at opleve dette problem efter at have forsøgt trinnene i artiklen, skal du bede kunden om at deaktivere HbbTV.

    Genstarter dit Sony 2020 Android TV kontinuerligt?

    Hvis dit Android TV fra Sony genstarter kontinuerligt, det vil sige, at det sidder fast i en endeløs genstart, skal du muligvis udføre en tvungen fabriksnulstilling.

    Problemet med kontinuerlig genstart kan opstå, når TV-softwaren går ned efter en firmwareopdatering, og du ikke kan udføre en standardfabriksnulstilling.

    Hvis dit TV begynder at genstarte kontinuerligt, vises følgende startskærm:

    Marshmallow genstart

    Sådan udføres en tvungen fabriksnulstilling ved hjælp af TV-knapperne

    ADVARSEL: En tvungen fabriksnulstilling af data fjerner alle tilpassede indstillinger på TV'et, herunder downloadede programmer, systemdata, kanalsortering og trådløse netværksindstillinger. Demodata til detailhandel ZH8 -modeller slettes også fra det interne lager. Hvis du kan få adgang til TV-menuen, skal du udføre en nulstilling af fabriksindstillingerne i stedet.

    Før du starter en tvungen fabriksnulstilling

    • Denne procedure kræver muligvis to personer.
    • Knappernes placering varierer afhængigt af din TV-model.
    • Når du har udført tvungen fabriksnulstilling, kan du muligvis gendanne nogle af programmets data , hvis apps synkroniseres med din Google™-konto. Trinnene til synkronisering af apps varierer afhængigt af indstillingerne i TV-menuen:
      • HOMEIndstillingerEnhedspræferencer eller Konti og loginGoogleVælg synkroniserede apps → Vælg elementer, du vil synkronisere med kontoen → Synkroniser nu.
      • HOMEIndstillingerGoogleVælgsynkroniserede apps i Synkroniser → Vælg de elementer, du vil synkronisere med kontoen → Synkroniser nu.
      • HOMEIndstillingerPersonligeGoogleVælg synkroniserede apps i Synkroniser → vælg de elementer, du vil synkronisere med kontoen → Synkroniser nu.

    Sådan udføres en tvungen fabriksnulstilling af data

    Først skal du bestemme antallet af knapper på dit TV. Du kan besøge dette link for at identificere placeringen af dine TV-knapper.

    1. Kun én knap på TV'et: (Tænd/sluk)-knappen er placeret nederst i midten eller i venstre side af TV'et set forfra.
    2. Tre knapper på TV'et: Knapperne er placeret på enten højre eller venstre side af TV'et eller på bagsiden, afhængigt af modellen.

    Hvis du ikke kan finde knapperne på TV'et, skal du se brugervejledningen til TV'et. Manualer er offentliggjort på din models supportside.


    Følg instruktionerne i henhold til antallet af knapper på TV'et.

    Type A: Din TV-model har kun én knap

    Type B: Din TV-model har tre knapper


    Jeg har udført en tvungen fabriksnulstilling af data, og jeg kan ikke indstille satellitten

    Hvis du oplever problemer med indstilling af satellit efter udførelse af en fabriksnulstilling, skal du besøge vores guide til indstilling af satellit eller se denne video:

    Hvis du stadig ikke kan indstille, bedes du kontakte os.