Artikel-ID : 00251089 / Sidst ændret : 23-11-2020

Velkommen til Alpha objektiv-cashback

    1. Hvordan fungerer denne kampagne?

    2.. Hvad betragtes som et gyldigt købsbevis?

    3.  Hvilke filformater kan anvendes ved upload af dokumenter og er der en størrelsesbegrænsning?

    4. Jeg har købt mit produkt nogle uger inden cashback-kampagnen startede. Kan Sony gøre en udtagelse og godkende cashback på mit produkt?

    5. Jeg har ikke modtaget en email med opdateringer om mit krav. Hvordan kan jeg se status på min cashback?

    6.  Jeg oplever problemer, når jeg forsøger at registrere mig online til denne kampagne. Hvem skal jeg kontakte?

    7. Jeg registrerede mit kamera, men jeg modtog ikke mine kuponkoder. Hvad skal jeg gøre?

     

    1. Hvordan fungerer denne kampagne?

    1

    Køb et passende kamera (ILME-FX6V/ILCE-7C/  ILCE-7CL/ ILCE-6000 / ILCE-6100 / ILCE-6400 / ILCE-6600 / ILCE-7M2 / ILCE-7M3 / ILCE-7R Series / ILCE-7S Series / ILCE-9 Series) indtil 31.03.2021 (inkluderet)), Registrer dit kvalificerede kamera hos My Sony mellem 12.10.2020 og 15.06.2021 (inkluderet) og 3 kuponer for at kræve en cashback, når du køber et kvalificeret objektiv fra en deltagende forhandler mellem 12.10.2020 og 30.06.2021 få koden.

    2

    Gå ind på kampagnesiden og klik på knappen "Gør krav" for at registrere dig. Krav skal fremsættes online fra købsdato til 31.07.2021, ellers accepteres de ikke.

    Du kan kræve din Cashback fra 12.10.2020 til 31.07.2021.

    3

    Log ind eller opret en My Sony-konto, og udfyld kampagneformularen ved at give følgende oplysninger:

    · Din linse produktinformation: model, serienummer, en gyldig værdikuponkode modtaget via My Sony, købsdato og forhandler

    · Dine personlige oplysninger: navn, e-mail-adresse, postadresse, bankoplysninger og telefonnummer

    · En kopi af den originale udskrevne kvittering/faktura for kampagneobjektivet, som tydeligt viser navnet på forhandleren, produktnavnet og købsdatoen

    · Et foto af det hvide klistermærke, som viser stregkoderne, kampagneobjektivets model- og serienummer, som er SKÅRET UD af objektivets produktemballage

    Når du har givet disse oplysninger, skal du klikke på knappen “Send”.

    4

    Når du har sendt din formular, bliver du omdirigeret til en bekræftelsesside, og en e-mail, der bekræfter din registrering, sendes til din e-mail-adresse. Din 8-cifrede registreringskode vises i emnelinjen i denne e-mail. Angiv denne kode, hvis det bliver nødvendigt at kontakte os om dit krav.

    5

    Hvis din indsigelse lever op til alle kravene i kampagnens Vilkår og betingelser, vil du inden for de næste 10 arbejdsdage modtage en e-mail med bekræftelse på din berettigelse. Når du har modtaget e-mailen, der bekræfter din berettigelse, overføres tilbagebetalingen til din konto inden for 28 dage. Hvis din indsigelse er mangelfuld, kontakter vi dig og beder om yderligere oplysninger. For at holde dig opdateret kan du klikke på linket "Se status for dit krav" under knappen "Krav" på hjemmesiden for tilbagebetalingstilbuddet. 

    Der kan højst fremsættes tre (3) krav pr. Kunde. Kun et produkt / en pakke kan inkluderes i hver cashback-applikation. Hver kode kan kun bruges én gang.

    2. Hvad betragtes som et gyldigt købsbevis?

    "Et gyldigt købsbevis skal indeholde følgende informationer:

    1- Forhandlers navn

    2- Købsdato

    3- Produkterdetaljer

    4- CVR-nummer

    Hvis købsbeviset ikke består af de ovenstående informationer, kan dit krav blive afvist.

     

    3.  Hvilke filformater kan anvendes ved upload af dokumenter og er der en størrelsesbegrænsning?

    Din fil bør ikke være større end 5 MB. Du kan kun uploade filformaterne JPG, JPEG, PNG og PDF.

    4Jeg har købt mit produkt nogle uger inden cashback-kampagnen startede. Kan Sony gøre en udtagelse og godkende cashback på mit produkt?

    Vi godkender kun krav på cashback for produkter, der er købt indenfor kampagnens gyldighedsdatoer.

    5. Jeg har ikke modtaget en email med opdateringer om mit krav. Hvordan kan jeg se status på min cashback?

    En bekræftelse sendes automatisk til din email, når du har indsendt dit krav. Endnu en email bliver sendt til dig, når dit krav er blevet godkendt. Hvis vi har brug for yderligere informationer, sender vi en separat email. Venligst tjek at emails ikke ender i din spam/junk-mappe i din indboks. For at se status på dit krav kan du anvende dette link. Indtast det ID-nummer, som du har modtaget i bekræftelses-emailen.

    6.  Jeg oplever problemer, når jeg forsøger at registrere mig online til denne kampagne. Hvem skal jeg kontakte?

    Kontakt venligst vores support via dette link for at få assistance vedrørende dit krav eller hvis du oplever problemer.

    7. Jeg registrerede mit kamera, men jeg modtog ikke mine kuponkoder. Hvad skal jeg gøre?

    Hvis du er en ny kunde, skal du sørge for at registrere et kvalificeret kamera (ILME-FX6V/ILCE-7C/ ILCE-7CL/ ILCE-6000 / ILCE-6100 / ILCE-6400 / ILCE-6600 / ILCE-7M2 / ILCE-7M3 / ILCE-7R Series / ILCE-7S Series / ILCE -9 Series) Min Sony mellem 10/12/20 og 06/15/21. Købsdatoen for dette kamera skal være mellem 12/10/20 og 31/03/21.

    Hvis du er en eksisterende kunde og har registreret et kvalificeret kamera inden 12.10.20, men ikke har registreret et linsekøb hos Sony inden for de foregående 12 måneder, skulle du have modtaget en e-mail fra My Sony med dine personlige koder inden den 12. oktober 2020.

    Hvis du ikke modtog nogen e-mail, skal du tjekke din spam-mappe.