Artikel-ID : 00251089 / Sidst ændret : 29-03-2022

Velkommen til Alpha objektiv-cashback

    1. Hvordan fungerer denne kampagne?

    2.. Hvad betragtes som et gyldigt købsbevis?

    3.  Hvilke filformater kan anvendes ved upload af dokumenter og er der en størrelsesbegrænsning?

    4. Jeg har ikke modtaget en email med opdateringer om mit krav. Hvordan kan jeg se status på min cashback?

    5.  Jeg oplever problemer, når jeg forsøger at registrere mig online til denne kampagne. Hvem skal jeg kontakte?

    6. Jeg registrerede mit kamera, men jeg modtog ikke mine kuponkoder. Hvad skal jeg gøre?

    7. Hvad er det maksimale antal krav, jeg kan oprette?

     

    1. Hvordan fungerer denne kampagne?

    1

    Køb et kvalificerende kamera, registrer dit kvalificerende kamera på My Sony, og angiv, om du ønsker at modtage markedsførings-e-mails. Når du har fuldført registreringen, modtager du 3 rabatkoder inden for de næste 24 timer, så du kan få cashback, når du køber et op til tre kvalificerende objektiver fra en medvirkende forhandler.

    2

    Gå til kampagnewebstedet, og klik på knappen "Claim" for at registrere dig. Cashback-krav kan kun indsendes op til tredive (30) dage fra købsdatoen af det eller de pågældende objektiver og senest inden for tre måneder efter køb af objektivet. Krav indsendt før den relevante dato afvises.

    3

    Log ind eller opret en My Sony-konto, og udfyld kampagneformularen ved at give følgende oplysninger:

    · Din linse produktinformation: model, serienummer, en gyldig værdikuponkode modtaget via My Sony, købsdato og forhandler

    · Dine personlige oplysninger: navn, e-mail-adresse, postadresse, bankoplysninger og telefonnummer

    · En kopi af den originale udskrevne kvittering/faktura for kampagneobjektivet, som tydeligt viser navnet på forhandleren, produktnavnet og købsdatoen

    · Et foto af det hvide klistermærke, som viser stregkoderne, kampagneobjektivets model- og serienummer, som er SKÅRET UD af objektivets produktemballage

    Når du har givet disse oplysninger, skal du klikke på knappen “Send”.

    4

    Når du har sendt din formular, bliver du omdirigeret til en bekræftelsesside, og en e-mail, der bekræfter din registrering, sendes til din e-mail-adresse. Din 8-cifrede registreringskode vises i emnelinjen i denne e-mail. Angiv denne kode, hvis det bliver nødvendigt at kontakte os om dit krav.

    5

    Hvis din indsigelse lever op til alle kravene i kampagnens Vilkår og betingelser, vil du inden for de næste 10 arbejdsdage modtage en e-mail med bekræftelse på din berettigelse. Når du har modtaget e-mailen, der bekræfter din berettigelse, overføres tilbagebetalingen til din konto inden for 28 dage. Hvis din indsigelse er mangelfuld, kontakter vi dig og beder om yderligere oplysninger. For at holde dig opdateret kan du klikke på linket "Se status for dit krav" under knappen "Krav" på hjemmesiden for tilbagebetalingstilbuddet. 

    Der kan højst fremsættes tre (3) krav pr. Kunde. Kun et produkt / en pakke kan inkluderes i hver cashback-applikation. Hver kode kan kun bruges én gang.

    2. Hvad betragtes som et gyldigt købsbevis?

    "Et gyldigt købsbevis skal indeholde følgende informationer:

    1- Forhandlers navn

    2- Købsdato

    3- Produkterdetaljer

    4- CVR-nummer

    Hvis købsbeviset ikke består af de ovenstående informationer, kan dit krav blive afvist.

     

    3.  Hvilke filformater kan anvendes ved upload af dokumenter og er der en størrelsesbegrænsning?

    Din fil bør ikke være større end 5 MB. Du kan kun uploade filformaterne JPG, JPEG, PNG og PDF.

    4. Jeg har ikke modtaget en email med opdateringer om mit krav. Hvordan kan jeg se status på min cashback?

    En bekræftelse sendes automatisk til din email, når du har indsendt dit krav. Endnu en email bliver sendt til dig, når dit krav er blevet godkendt. Hvis vi har brug for yderligere informationer, sender vi en separat email. Venligst tjek at emails ikke ender i din spam/junk-mappe i din indboks. For at se status på dit krav kan du anvende dette link. Indtast det ID-nummer, som du har modtaget i bekræftelses-emailen.

    5.  Jeg oplever problemer, når jeg forsøger at registrere mig online til denne kampagne. Hvem skal jeg kontakte?

    Kontakt venligst vores support via dette link for at få assistance vedrørende dit krav eller hvis du oplever problemer.

    6. Jeg registrerede mit kamera, men jeg modtog ikke mine kuponkoder. Hvad skal jeg gøre?

    Hvis du er en ny kunde, skal du sikre dig, at du har registreret et kvalificerende kamera på My Sony. Bemærk: De 3 unikke koder fremsendes i en separat e-mail inden for 24 timer efter produktregistrering.

    Hvis du ikke modtog nogen e-mail, skal du tjekke din spam-mappe.

    7. Hvad er det maksimale antal krav, jeg kan oprette?

    Du modtager 3 kuponkoder for hvert registreret kvalificeret kamera. Der er ingen grænse for antallet af registrerede berettigede kameraer.

    F.eks: Hvis du køber og registrerer 3 berettigede kameraer, får du 3x3=9 kuponkoder i alt. 

    Du er begrænset til ét krav pr. individuel objektivmodel pr. 1 registreret kvalificeret kamera.