Sony accelererer væksten med udvidelsen af sit globale partnernetværk

Sonys strategiske alliancer vil drive innovation og lederskab på tværs af branchen og vil være et centralt fokus for virksomheden på ISE 2024.

ISE Barcelona, Spanien, 30. januar 2024 - Sony har annonceret tilføjelsen af 26 nye medlemmer og industriledere til sit AV Alliance og Technology Partner Network. Denne fortsatte udvidelse føjer sig til en allerede eksisterende portefølje på over 40 organisationer fra hele Europa og andre dele af verden. Sonys AV Alliance Partner Network drives af strategiske alliancer på tværs af branchen og tilbyder kompatible software- og hardwareløsninger, der giver øget værdi, kompatibilitet og kreativ frihed til sortimentet af BRAVIA Professional Displays

I løbet af 2023 har Sony indgået stærke alliancer med førende organisationer inden for tre områder, hvor efterspørgslen efter intuitive løsninger vokser hurtigt: Content Management, Remote Management og Unified Communications. Med et styrket globalt netværk kan Sony og dets partnere levere forenklet integration med lavere driftsomkostninger til organisationer på tværs af virksomheds-, uddannelses-, sundheds- og detailbrancherne. Ud over dette vil Sony også arbejde tæt sammen med sine partnere for at fremme indførelsen af bæredygtighedsinitiativer i AV-sektoren.

Sonys System-on-Chip (SoC)-teknologi betyder, at partnere hurtigt og nemt kan integrere deres egen software til at køre enhver digital signage-applikation på en række BRAVIA Professional Displays, hvilket eliminerer behovet for at købe en ekstra ekstern enhed. I tråd med Sonys mission om at fremskynde sine bæredygtighedsinitiativer reducerer den indbyggede SoC også strømforbruget betydeligt, hvilket giver en ekstra fordel for partnere og slutbrugere.

"Den fortsatte vækst i vores partnernetværk afspejler vores engagement i at fremme samarbejde, drive innovation og levere bedre værdi til vores slutkunder. Ved at arbejde tæt sammen med en række organisationer er vi godt positioneret til at styrke vores tilstedeværelse på det professionelle AV-marked og fortsætte med at levere banebrydende produkter og løsninger." Thorsten Prsybyl, Senior B2B Partnership Manager, Sony Professional Displays and Solutions, kommenterer. "Sony er fast besluttet på at øge sin andel af markedet for digital skiltning. Dette afspejles i vores stigende antal partnere på dette område og vil fortsat være et kernefokus for os fremover. Med vores robuste og voksende partnerskabsøkosystem på tværs af dette marked er vi i stand til fortsat at imødekomme de hurtigt udviklende behov i branchen."

"Vores partnernetværk er ikke kun vigtigt for at levere løsninger af højeste kvalitet til flere slutbrugere, men er også nøglen til vores mission om en mere bæredygtig AV-industri. Det er vigtigt for os, at vores partnere deler vores mission om at fremme miljømæssige og sociale initiativer, da Sony fremskynder sine fremskridt på dette område, begyndende med de materialer, vi vælger ved produktskabelse til levering og emballering. Vi mener, at en stærk, forenet front med organisationer på tværs af AV-branchen er det, der vil drive den bredere vedtagelse og prioritering af bæredygtighedsinitiativer," kommenterer Rik Willemse, Head of Professional Displays & Solutions hos Sony, "Vi vil arbejde tæt sammen for at samle vores ressourcer, viden og ekspertise for at forstærke betydningen af miljømæssig ansvarlighed i hele branchen."

​

Sony vil fortsætte det momentum, de har opnået i 2023, når de går videre med deres udvidede AV-teknologipartneralliance. Det voksende økosystem af partnere vil blive vist på Sonys stand på ISE 2024 og vil demonstrere de forbedrede muligheder i de udstillede løsninger, herunder BRAVIA 4K Pprofessionelle DskærmeTEOS workplace management ecosystem, Sony Crystal LED BH-serien samt avancerede projektionsskærme og ny software til hybride læringsmiljøer.

Sonys nye partnere i 2023 omfatter:

• Partnere i Content Management Software (CMS): AbleSign, Airtime, Airwave, AISS, Allsan, Cactus Signage, connectSignage, embed signage, GoBright, Intuiface, Ki-Wi Signage, Loop24, NordicScreen, SalesTV, SIGNAGELAB, Signagelive, Spectro:o, StratosMedia, Telelogos, Uniguest, Userful, Waapiti, Xibo ​
  • Partnere inden for fjernadministrationssoftware (RMS): Atlona, Aurora Multimedia, Q-SYS

Sony udstiller i hal 3, begge 3E300 på FIRA Barcelona, Gran Via 30. januar - 2. februar 2024. Besøg pro.sony/ISE for at få flere oplysninger om, hvad de vil fremvise.

For at se den fulde liste over Sonys alliance- og teknologipartnere, besøg https://pro.sony/en_GB/sony-av-partners-and-alliances.

Sony Corporation er et helejet datterselskab af Sony Group Corporation og er ansvarlig for Entertainment, Technology & Services (ET&S) i Sony-koncernen. Med visionen om "fortsat at levere Kando og Anshin til mennesker og samfund over hele verden gennem stræben efter teknologi og nye udfordringer" vil Sony skabe produkter og tjenester inden for områder som hjemmeunderholdning og lyd, billedbehandling og mobilkommunikation. ​ ​

For mere information, besøg: www.sony.net ​

​

Om Sony Europe B.V.