Løft festen til nye højder med Sonys nye højttaler SRS-XV500

• Nyd høj lydkvalitet og imponerende bas med SRS-XV500
  • Tag festen med alle steder ved hjælp af lang batterilevetid og et bærbart design
  • Sæt gang i underholdningen med sjove funktioner.

Sony har lanceret den nye SRS-XV500: En højttaler der er skabt til at kickstarte enhver fest. For SRS-XV500 kommer med alt, der skal bruges til en god aften – både kraftfuld lyd, indbygget lys og lang batterilevetid. Og så er det desuden muligt at tilslutte to karaokemikrofoner til højttaleren, så du kan synge med på dine yndlingssange til den lyse morgen.

Kraftfuld lyd til festen
SRS-XV500 kommer med to X-Balanced Speaker Units, der leverer stærk og kraftfuld bas med minimal forvrængning. Kombineret med to diskanthøjttalere sikrer højttaleren desuden helt klar vokal og et bredt lydfelt.

Fest når som helst og hvor som helst
Med SRS-XV500 vil du altid have en festmakker lige ved hånden takket være en lang batterilevetid. Når batteriet er fuldt opladet, kan højttaleren spille i op til 25 timer1. Og er højttaleren ved at løbe tør for strøm, er der ingen grund til at slutte festen – for med hurtig opladning kan højttaleren få op til 2,5 timers ekstra spilletid med kun 10 minutters lynopladning. Højttaleren kommer desuden med Battery Care-funktionen, så man ikke behøver at bekymre sig om overopladning, hvilket gør, at batteriet holder længere.

Den nye højttaler kommer med indbyggede håndtag og en IPX4-vandafvisende klassificering2, der gør det nemt at have højttaleren med på farten – helt uden at være bekymret for de danske vejrforhold skal sætte en stopper for festen. Med det fleksible design kan SRS-XV500 både placeres lodret og vandret, hvilket gør den ideel til ethvert miljø og forskellige omgivelser.

En partystarter lige ved hånden
SRS-XV500 kan sætte ild til ethvert dansegulv. Højttaleren kommer nemlig med to mikrofon- og guitarinput, så man nemt kan tilslutte karaokemikrofoner, trykke play – og så kan du skråle med på dine yndlingssange natten lang. Det er også nemt at indstille lyden ud fra ønskede præferencer ved hjælp af både Echo- og Key Control-knapperne på bagpanelet, ligesom begge input i højttaleren kan justeres individuelt.

Den nye højttaler garanterer ikke kun en musikalsk oplevelse. Takket være højttalerens lysfunktion, der nemt kan justeres i Fiestable-appen, kan man også nemt sætte den helt rette feststemning. Det gør højttaleren ideel til både hverdag og fest.

Få gang i festen med sjove funktioner
SRS-XV500 er kompatibel med både Sony | Music Center og Fiestable. Med Sony | Music Center-appen er det nemt at skifte mellem playlister samt ændre lysmønstre og lydtilstande direkte fra dansegulvet. Fiestable-appen giver adgang til sjove funktioner, der kan kickstarte enhver fest, f.eks. muligheden for at skabe nye playlister, en række karaokefunktioner inkl. Voice Changer- og Echo-funktioner samt DJ-kontrol, der giver mulighed for at tilføje lydeffekter til musikken.

Designet med fokus på miljøet
Sonys produkter er ikke blot skabt med fokus på lydkvalitet, men også med hensyn til miljøet, hvor Sony stræber efter at reducere miljøpåvirkningen ved hvert enkelt produkt. Derfor er SRS-XV500 også skabt af Sonys unikke genbrugsplast3.

Skabt til musikken
Sony har skabt varemærket ”For The Music”. Med dette slogan slår Sony en streg under at være den førende virksomhed inden for lyd, der både forbinder indholdsskabere og musikelskere samtidig med, at der sigtes mod at skabe autentiske musikoplevelser for fans ved at støtte skabernes vision. Læs mere om ”For The Music” her: http://www.sony.co.uk/for-the-music

Find billeder her.

Pris og tilgængelighed

• SRS-XV500 bliver tilgængelig i løbet af foråret 2024 til en vejledende udsalgspris på 3500 kr.

For yderligere information om SRS-XV500, besøg: https://www.sony.dk/wireless-speakers/products/srs-xv500

Amalie Ayoe Sørensen

Kommunikationsrådgiver for Sony, Discus Communications

Sony Corporation er et datterselskab ejet af Sony Group Corporation og er ansvarlig for Sony Group’s afdelinger inden for underholdning, teknologi og services. Med en vision om fortsat at skabe Kando (følelser) og Anshin (pålidelighed, tiltro og ro i sindet) hos mennesker verden over ved hjælp af teknologi, skaber Sony produkter og tjenester inden for områderne hjemmeunderholdning og lyd, billedbehandling og mobil kommunikation. For mere information, besøg: http://www.sony.net/

1 Når MEGA BASS er slået til, lydstyrken er indstillet til 18 og lyset er slukket. Den egentlige ydeevne kan variere fra batterilevetiden på grund af faktorer som lydstyrken, afspillede sange, temperatur og brugsforhold

2 Vandtæthed er kun effektiv, når hætten er lukket. Ikke garanteret i alle situationer.

3 Anvendelse afhænger af produktionstidspunkt .