3.8 baseret på 4 brugeranmeldelser

Brugervenlighed

God

4 brugeranmeldelser

0

Fed lyd fra en lille højttaler.

SRS-XB31 18-06-2019 af CIApåTUNDRAEN

Jeg købte denne højttaler til brug med min laptop. Jeg er professionel musiker og musikunderviser og har brug for en lille enhed med fremragende lyd, god bas samt evnen til at kunne spille så højt, at en forsamling kan høre det centrale. Dette formår produktet at gøre. Jeg bruger den også i forbindelse med kompositionsarbejde, hvor den opfylder betingelserne for god og veldefineret lyd. Den er forholdsvis lille og vejer under et kilo og er let at transportere rundt alle de steder, hvor jeg arbejder. Hvis man vil krydre sin musikoplevelse med et lille lysshow, så kan enheden lave et charmerende et af slagsen.

Lydkvalitet

God

Funktioner

God

Design

God

Brugervenlighed

God

0

0

0

Perfekt lille Bluetooth speaker

SRS-XB31 17-05-2019 af Heff

Ret overrasket over hvor godt den spiller musik. Har altid ekstra bass funktionen til når jeg bruger den da jeg føler at musikken jeg plejer at spille altid lyder bedre end uden. Led lyset er en super detalje som desuden kan justeres på med "music center" appen. Er også ret glad for at selve speakeren er overtrukket med noget specielt stof som både gøre den vandafvisende og ikke viser ridser, i forhold til hvis den var Foreksempel lavet uden.. Kommer med når vejret er godt til at skate, blir brugt herhjemme nogen gange til film. Alt i alt bliver den brugt ihærdigt og er rigtig glad for mit køb og kan klart anbefale produktet hvis du står og skal købe en ny Bluetooth speaker.. Har 2 stk xb31 nu, og muligheden for at koble flere sony speakers sammen gennem appen er et stort plus.. Super glad for købet!

Lydkvalitet

Fremragende

Funktioner