Gå til indhold

Se Netflix på dit BRAVIA TV

Vigtigt: Netflix udbydes muligvis ikke i dit land. Se Netflix' websted for nærmere oplysninger.


Undersøg, om dit TV er klar til Netflix

Disse modeller fungerer med Netflix:

2014-modeller

KD-85X9505BKD-65X9505BKD-79X9005BKD-65X9005BKD-55X9005B
KD-70X8505BKD-65X8505BKD-55X8505BKD-49X8505BKD-75S9005B
KD-65S9005BKDL-55W955BKDL-60W855BKDL-55W8xxBKDL-50W8xxB
KDL-42W8xxBKDL-50W7xxBKDL-42W70xBKDL-32W70xBKDL-60W605B
KDL-48W585BKDL-48W605BKDL-40W605BKDL-65W955B

2013-modeller

KD-55X8505AKD-65X8505AKD-55X9005AKD-65X9005AKDL-40W905A
KDL-46W905AKDL-55W905AKDL-24W60xAKDL-32W60xAKDL-42W65xA
KDL-50W656AKDL-50W685AKDL-65W855AKDL-42W80xAKDL-47W80xA
KDL-55W80xA

Du skal have en hurtig internetforbindelse for at bruge Netflix. Hvis du ikke er sikker på din forbindelseshastighed, kan du få oplysninger hos din internetudbyder.

Brug af Netflix-appen

Hvis der er en Netflix-knap på din fjernbetjening, kan du trykke på den for at starte appen.

Hvis ikke, skal du følge disse trin.

  1. Tryk på knappen HOME/MENU på din fjernbetjening.
  2. Vælg Apps
  3. Vælg Netflix
  4. Log ind ved brug af de eksisterende oplysninger, eller opret dem (besøg Netflixs websted for at få flere oplysninger).

Fejlfinding af Netflix

Sp.Hvorfor fryser billedet og hvorfor opdeles det?
Sv.Naviger til menuen Internetindstillinger, og vælg Opdater internetindhold

Sp.Jeg kan ikke få adgang til Netflix. Hvad er der galt?
Sv.Der kan være problemer med Netflix-tjenesten. Prøv igen om nogle få minutter. Du kan også besøge Netflix' websted for at få flere oplysninger

Sp.Jeg har brug for hjælp til min Netflix-konto. Hvem skal jeg kontakte?
Sv.Desværre kan vi ikke besvare spørgsmål om din Netflix-konto. Du skal kontakte Netflix direkte.

Sp.Mit spørgsmål blev ikke besvaret her. Hvor kan jeg ellers få hjælp?
Sv.Prøv Sony Community, hvor du kan finde spørgsmål og svar fra andre BRAVIA-ejere