Ny logon-metode til tjenester og applikationer fra Sony (til kunder, der logger på med Amazon/Apple/Facebook/Google)
Sony vil samle de logon-id'er, der benyttes til at få adgang til forskellige tjenester fra Sony for produkter som TV'er eller hovedtelefoner, i én Sony-konto. Logon-id'et er den konto, du bruger til at logge ind, såsom Amazon/Apple/Facebook eller Google. Du har kun én Sony-konto til at få adgang til tjenester fra Sony.
Når du skifter til Sony-kontoen, vil Sonys Cloud Service for Home Entertainment & Sound Products ikke længere være tilgængelig via en Amazon/Apple/Facebook- eller Google-konto efter juli 2024. Du vil selvfølgelig kunne logge ind med din Sony-konto.
Hvad er Sony-kontoen?
Din Sony-konto integreres og fungerer som et praktisk samlingspunkt for alle tilgængelige gruppetjenester fra Sony, herunder PlayStation®Network og Sony | Headphones Connect.
Hvordan overfører jeg mine forskellige tjenestekontoer hos Sony?
De tjenester fra Sony, der er anført nedenfor, bruger Sony-kontoen til at logge på, og vi beder dig følge disse trin for hver tjeneste eller applikation:
Klik her for at få mere at vide om at skifte til en Sony-konto.
Proceduren kan variere afhængigt af det logon-id, du bruger i øjeblikket.
Gældende tjenester og apps
- Sony | Headphones Connect
- Sony | 360 Spatial Sound Personalizer
- INZONE Hub
- TV-styring med smart-højtalere
- TV 3D-surround (Høreprofil)