Meddelelse om udskiftningsprogram for visse SD-hukommelseskort i SF-M-serien, SF-M-serien med TOUGH-specifikation og SF-G-serien med TOUGH-specifikation
Tak for din interesse i produkter fra Sony.
Vi har identificeret et problem med nogle SD-hukommelseskort fra SF-M-serien, SF-M-serien med TOUGH-specifikation og SF-G-serien med TOUGH-specifikation.
Problem med data i VSC-tilstand
Når du bruger et kamera*, der er kompatibelt med VSC-tilstand (Video Speed Class), kan optagede optagelsesdata på kortet blive beskadiget eller være ikke optaget optimalt.
* Kameraer, der er kompatible med VSC-tilstand med V60/V90.
For at løse dette problem implementerer vi et gratis udskiftningsprogram for berørte SD-hukommelseskort.
Relevante modeller
Du kan identificere dit kort ved hjælp af modelnummeret på kortets forside, som er angivet med en cirkel med rødt.
SF-M-serien
Bemærk! Relevante kort kan kun identificeres, hvis du ser "V60", "R:277 MB/s" og "W:150 MB/s" på kortets forside.
|
|
SF-M serien med TOUGH-specifikation
|
|
SF-G-serien med TOUGH-specifikation
|
|
Sådan kontrollerer du, om dit kort er berørt
SF-M-serien
- Identificer, at du har et relevant kort. Kortene i SF-M-serien kan identificeres med V60, R:277 MB/s og W:150 MB/s trykt på forsiden.
- Undersøg bagsiden af dit kort, og se, om der er tilføjet en stjerne (*) i nederste venstre hjørne.
- HvisJA, er dit kort ikke berørt af dette problem.
- Hvis NEJ, er dit kort berørt af dette problem.
Berørt kort |
Berørt kort |
Kort ikke berørt |
SF-M serien med TOUGH-specifikation
- Undersøg bagsiden af dit kort, og se, om der er tilføjet en stjerne (*) i nederste venstre hjørne.
- HvisJA, er dit kort ikke berørt af dette problem.
- HvisNEJ, er dit kort berørt af dette problem.
Berørt kort |
Kort ikke berørt |
SF-G-serien med TOUGH-specifikation
Der er to måder at se, om dit kort er berørt af dette problem.
1. Undersøg bagsiden af dit kort, og se, om der er tilføjet en stjerne (*) i nederste venstre hjørne.
a. HvisJA, er dit kort ikke berørt af dette problem.
b. HvisNEJ, se venligt følgende trin.
2. Undersøg bagsiden af dit kort, og se, om den alfanumeriske kode begynder med TV eller TR.
a. Hvis den alfanumeriske kode begynder med TR, er dit kort ikke påvirket af dette problem.
b. Hvis den alfanumeriske kode begynder medTV, er dit kort påvirket af dette problem.
Påvirket kort |
Kort ikke påvirket |
Kort ikke påvirket |
Vi tilbyder gratis erstatning for berørte SD-hukommelseskort fra 18. juni 2020 til 31. marts 2023.
Du kan anmode om udveksling af SD-kort via denne anmodningsformular.
VIGTIGT: Vi kan ikke overføre indholdet fra dit berørte SD-hukommelseskort til det nye kort. Opret en sikkerhedskopi af dit indhold til en computer eller anden lagerenhed, før du sender kortet til udskiftning.
*Som følge af den igangværende COVID-19-situation kan nogle af vores tjenester være påvirket. Selvom vi vil forsøge at minimere dette, kan der opstå forsinkelser. Vi beklager den ulejlighed, dette måtte forårsage, og søger din forståelse i denne udfordrende periode.