Artikel-ID : 00192235 / Sidst ændret : 16-01-2018

Meddelelse om reparation uden ekstra omkostninger for et begrænset antal α9 (ILCE-9) kameraenheder, der kan identificeres efter serienummer

    16. januar 2018

    Tak for din interesse i produkter fra Sony.

    Vi har fundet, at det i visse α9 (ILCE-9) kameraenheder er sket, at Multi Interface-tilbehørsskoen kan løsne sig under særlige sammenfald af omstændigheder, når en stor blitz (ekstraudstyr) er monteret, og den påføres et højt tryk.

    Hvis kameraet er bekræftet som værende blandt de berørte enheder, som identificeret ved dets serienummer, og du oplever dette fænomen, når du bruger kameraet, tilbyder vi dig reparation uden ekstra omkostninger. Du kan finde yderligere oplysninger om kontrol af dit kameras serienummer og fænomenet nedenfor.

    Vi beklager den ulejlighed, dette måtte forårsage, og takker for din tålmodighed og forståelse.

    Relevant model

    Digitalt kamera med udskifteligt objektiv α9 (ILCE-9)

    Relevante serienumre

    Kun et begrænset antal ILCE-9 kameraer kan potentielt være berørt af dette fænomen. Hvis du oplever dette problem, skal du kontrollere, om din enhed er berettiget til en reparation uden ekstra omkostninger, ved hjælp af vores værktøj til kontrol af serienummer.

    Sådan kontrolleres serienummeret

    Serienummeret er indgraveret på pladen i bunden af kameraet.

    Serienummerets placering

    Serienummeret er et 7-cifret nummer.

    Fænomen

    Multi Interface-tilbehørsskoen kan løsne sig i sjældne tilfælde, hvor en stor blitz (ekstraudstyr) er monteret, og den påføres et højt tryk.

    Bevægelsesretning (frem og tilbage eller fra side til side)

    Blitzbevægelse

    Multi Interface Shoe

    Detaljer om reparation uden ekstra omkostninger fra Sony

    Hvis du oplever det fænomen, at Multi Interface-tilbehørsskoen bliver løs, når du bruger kameraet, og du har bekræftet vha. værktøjet til kontrol af serienummer, at kameraet er berettiget til vores reparationsprogram uden ekstra omkostninger, kan dukontakte os for at fortsætte til reparation. Vi reparerer dit produkt uden ekstra omkostninger.

    Det tager ca. en uge at udføre reparation efter modtagelsen af et berettiget produkt.

    Ansøgningsperiode for reparationsprogrammet uden ekstra omkostninger

    Reparationsprogrammet uden ekstra omkostninger er gyldigt indtil den 31. marts 2020.