Artikel-ID : 00291229 / Sidst ændret : 15-06-2023Udskriv

Welcome to Vlog-kampagnen (01.04.2023 - 30.06.2024)

    1. Hvordan fungerer denne kampagne?

    2. Hvad betragtes som et gyldigt købsbevis?

    3.  Hvilke filformater kan anvendes ved upload af dokumenter og er der en størrelsesbegrænsning?

    4. Jeg har købt mit produkt nogle uger inden cashback-kampagnen startede. Kan Sony gøre en udtagelse og godkende cashback på mit produkt?

    5. Jeg har ikke modtaget en email med opdateringer om mit krav. Hvordan kan jeg se status på min cashback?

    6.  Jeg oplever problemer, når jeg forsøger at registrere mig online til denne kampagne. Hvem skal jeg kontakte?

    7. Jeg registrerede mit kamera, men jeg modtog ikke mine kuponkoder. Hvad skal jeg gøre?

     

     

    1. Hvordan fungerer denne kampagne?

    1

    Køb et berettiget kamera senest den 31. marts 2024, registrer det berettigede kamera på My Sony i perioden 1. april 2023-15. juni 2024, og modtag 3 værdikuponkoder til at anmode om cashback, når du køber et berettiget objektiv og/eller tilbehør i perioden 1. april 2023-30. juni 2024 hos en deltagende forhandler.

    2

    Gå ind på kampagnesiden og klik på knappen "Gør krav" for at registrere dig. Krav skal fremsættes online og senest den 31.08.2024, ellers accepteres de ikke.

    Du kan kræve din Cashback fra 01.05.2023 til 31.08.2024.

    3

    Log ind eller opret en MySony-konto, og udfyld kampagneformularen ved at give følgende oplysninger:

    · Dit objektivs/tilbehørs produktinformation: model, serienummer, en gyldig værdikuponkode modtaget via My Sony, købsdato og forhandler

    · Dine personlige oplysninger: navn, e-mail-adresse, postadresse, bankoplysninger og telefonnummer

    · Dit købsbevis for objektivet/tilbehør

    (i) et foto af det berettigede objektivs model- og serienummer OG den hvide mærkat med stregkoder på dets emballage OG/ELLER et foto af og serienummeret på det berettiget tilbehør i dets originale æske, (ii) en kopi af den originale købskvittering/købsfaktura for objektivet og/eller tilbehøret, hvoraf der tydeligt fremgår forhandlerens navn, produktets navn samt købsdatoen og (iii) en gyldig værdikuponkode. 

    Når du har givet disse oplysninger, skal du klikke på knappen “Send”.

    4

    Når du har sendt din formular, bliver du omdirigeret til en bekræftelsesside, og en e-mail, der bekræfter din registrering, sendes til din e-mail-adresse. Din 8-cifrede registreringskode vises i emnelinjen i denne e-mail. Angiv denne kode, hvis det bliver nødvendigt at kontakte os om dit krav.

    5

    Hvis din indsigelse lever op til alle kravene i kampagnens Vilkår og betingelser, vil du inden for de næste 10 arbejdsdage modtage en e-mail med bekræftelse på din berettigelse. Når du har modtaget e-mailen, der bekræfter din berettigelse, overføres tilbagebetalingen til din konto inden for 28 dage. Hvis din indsigelse er mangelfuld, kontakter vi dig og beder om yderligere oplysninger. For at holde dig opdateret kan du klikke på linket "Se status for dit krav" under knappen "Krav" på hjemmesiden for tilbagebetalingstilbuddet.

    2. Hvad betragtes som et gyldigt købsbevis?

    Et gyldigt købsbevis skal indeholde følgende informationer:

    1- Forhandlers navn

    2- Købsdato

    3- Produkterdetaljer

    4- CVR-nummer

    Hvis købsbeviset ikke består af de ovenstående informationer, kan dit krav blive afvist.

    3.  Hvilke filformater kan anvendes ved upload af dokumenter og er der en størrelsesbegrænsning?

    Din fil bør ikke være større end 5 MB. Du kan kun uploade filformaterne JPG, JPEG, PNG og PDF.

    4. Jeg har købt mit produkt nogle uger inden cashback-kampagnen startede. Kan Sony gøre en udtagelse og godkende cashback på mit produkt?

    Vi godkender kun krav på cashback for produkter, der er købt indenfor kampagnens gyldighedsdatoer.

    5. Jeg har ikke modtaget en email med opdateringer om mit krav. Hvordan kan jeg se status på min cashback?

    En bekræftelse sendes automatisk til din email, når du har indsendt dit krav. Endnu en email bliver sendt til dig, når dit krav er blevet godkendt. Hvis vi har brug for yderligere informationer, sender vi en separat email. Venligst tjek at emails ikke ender i din spam/junk-mappe i din indboks. For at se status på dit krav kan du anvende dette link. Indtast det ID-nummer, som du har modtaget i bekræftelses-emailen.

    6.  Jeg oplever problemer, når jeg forsøger at registrere mig online til denne kampagne. Hvem skal jeg kontakte?

    Kontakt venligst vores support via dette link for at få assistance vedrørende dit krav eller hvis du oplever problemer.

    7. Jeg registrerede mit kamera, men jeg modtog ikke mine kuponkoder. Hvad skal jeg gøre?

    Hvis du er en ny kunde, skal du sørge for at registrere et kvalificeret kamera på My Sony mellem 01.04.2023 og 15.06.2024. Købsdatoen for dette kamera skal være mellem 01.04.2023 og 31.03.2024.

    Hvis du er en eksisterende kunde og har registreret et kvalificeret kamera inden 01.04.2023, men ikke har registreret et objektivkøb hos Sony inden for de foregående 12 måneder, skulle du have modtaget en e-mail fra My Sony med dine personlige koder inden den 01.04.2023.

    Hvis du ikke modtog nogen e-mail, skal du tjekke din spam-mappe.