Artikel-ID : 00262382 / Sidst ændret : 07-10-2021

BRAVIA PlayStation Store-værdikuponkampagne

    BRAVIA PlayStation Store-værdikuponkampagne 

     

    1. Hvordan deltager jeg i kampagnen?

    2. Hvornår vil jeg modtage min kode?

    3. Hvad betragtes som værende et accepteret købsbevis?

    4. På webstedet står der, at mit serienummer ikke genkendes. Hvorfor ikke?

    5. Hvilke formater kan bruges til at uploade dokumenter som en del af registreringsprocessen, og er der nogen størrelsesbegrænsninger?

    6. Jeg har modtaget en meddelelse om, at mit krav er mangelfuldt. Hvad skal jeg gøre nu?

    7. Jeg har købt mit produkt et par uger før/efter kampagnedatoerne. Kan Sony gøre en undtagelse og godkende mit krav?

    8. Jeg har sendt mit købsbevis og andre dokumenter pr. post til den adresse, der var skrevet på et papir, som min forhandler gav mig.  Jeg har endnu ikke hørt noget om mit krav.

    9. Jeg har ikke modtaget e-mailopdateringer vedrørende mit krav. Hvordan kan jeg spore forløbet?

    10. Jeg oplever problemer, når jeg forsøger at tilmelde mig denne kampagne online. Hvor skal jeg henvende mig?

    11. Hvordan behandles mine personlige oplysninger?

    12. Hvordan kan jeg indløse min kode?

    BRAVIA PlayStation Store-værdikuponkampagne 

     

    1. Hvordan deltager jeg i kampagnen?

    Trin 1

    Køb en af de kvalificerede TV-modeller mellem den 7. oktober 2021 og den 30. november 2021 hos en deltagende forhandler og få 1000kr. i gavekort, der kan bruges i PlayStation™Store.

    Trin 2

    Gå til kampagnewebstedet, og klik på knappen "Indsend krav" for at registrere. Du kan fremsætte krav fra købsdatoen til senest den 31. december 2021.

    Trin 3

    Log in eller opret en My Sony-konto og udfyld kampagneformularen ved at oplyse følgende:

    Din produktinformation: Model,  serienummer, købsdato og forhandler.

    Personlig information: navn, emailadresse, postadresse og telefonnummer.

    Dit købsbevis

    Et foto af din tv-skærm, der tydeligt viser både serienummeret og enheds-id'et. For at gøre dette skal du få adgang til menuen på dit fjernsyn ved hjælp af "Help" -tasten på din fjernbetjening, Vælg  "Status & diagnosticering" i venstre side af skærmen, og tryk derefter på OK på fjernbetjeningen

    Vælg "Systemoplysninger", og tryk derefter på OK på fjernbetjeningen. Du kan få flere oplysninger i denne henseende via følgende link: https://www.sony.dk/electronics/support/articles/00248604

    Efter du har udfyldt disse informationer, klik på "Send"

    Trin 4

    Efter du har indsendt din formular vil du blive omstillet til en bekræftelsesside og en bekræftelse af din registrering vil blive sendt til din emailadresse. Din registreringskode er et 8-cifret nummer som vil fremgå af emailens emnefelt. Denne kode vil også fungere som et referencenummer i tilfælde af, at du har nogle spørgsmål angående kampagnen.

    Trin 5

    Hvis dit krav opfylder vilkårene og betingelserne for kampagnen, modtager du 2 PlayStation Store-værdikuponkoder til en værdi af hver 500kr. inden for 20 arbejdsdage, efter dit krav er blevet valideret. Tjek også mailprogrammets spammappe. Hvis du ønsker at kontrollere status for dit krav, skal du klikke på linket "Se status for dit krav" på kampagnewebstedet.

     

    2. Hvornår vil jeg modtage min kode?

    Vi stræber efter at sende din PlayStation Store kode inden for 20 arbejdsdage fra valideringen af dit krav. Hvis vi ikke har mulighed for at nå denne frist, vil vi gøre det så hurtigt som muligt herefter. Dette er ikke inden for 20 arbejdsdage efter din registrering, og vi kan ikke stilles til ansvar for forhandlere/sælgere som har givet kunder fejlagtige oplysninger om at indløsningen af værdikuponen vil ske inden for 20 arbejdsdage fra købstidspunkt eller andre misvisende informationer eller tidsrammer. Vær opmærksom på, at manglende eller fejlagtige informationer risikerer at forsinke valideringen og betaling, så sørg venligst for at oplyse alle nødvendige informationer korrekt.

     

    3. Hvad betragtes som værende et accepteret købsbevis?

    Et accepteret købsbevis skal indholde følgende nødvendige kriterier:

    1- Forhandlerens navn.

    2- Dato for købet.

    3- Produktnavn.

    4- CVR-nummer

    Bemærk at kravet kan blive afvist hvis indsendte dokument ikke opfylder ovenstående kriterier.

     

    4. På webstedet står der, at mit serienummer ikke genkendes. Hvorfor ikke?

    Kontroller, at du har indtastet serienummeret korrekt. Hvis du er sikker på, at oplysningerne er korrekte, er din model muligvis ikke inkluderet i denne kampagne.

     

    5. Hvilke formater kan bruges til at uploade dokumenter som en del af registreringsprocessen, og er der nogen størrelsesbegrænsninger?

    Din fil må ikke være større end 5 MB. Du kan kun uploade standard JPG-, JPEG-, PNG- og PDF-formater.

     

    6. Jeg har modtaget en meddelelse om, at mit krav er mangelfuldt. Hvad skal jeg gøre nu?

    Send os venligst de ønskede oplysninger i meddelelsen så hurtigt som muligt, så vi kan bekræfte din deltagelse i kampagnen. Hvis du ikke svarer inden for 14 dage, kan vi ikke garantere, at du modtager din værdikuponkode.

     

    7. Jeg har købt mit produkt et par uger før/efter kampagnedatoerne. Kan Sony gøre en undtagelse og godkende mit krav?

    Vi kan kun acceptere kunder som deltagere i denne kampagne, hvis deres produkt er købt inden for de datoer, der er nævnt i vores vilkår og betingelser.

     

    8. Jeg har sendt mit købsbevis og andre dokumenter pr. post til den adresse, der var skrevet på et papir, som min forhandler gav mig.  Jeg har endnu ikke hørt noget om mit krav.

    Desværre er dit krav ikke gyldigt, før du først har deltaget på hjemmesiden, hvor du kan vedhæfte dit købsbevis, eller hvis du har sendt dit købsbevis til os ved at besvare den bekræftelses-e-mail, du har modtaget med din deltagelseskode. Krav sendt med post er ikke gyldige.

     

    9. Jeg har ikke modtaget e-mailopdateringer vedrørende mit krav. Hvordan kan jeg spore forløbet?

    Der sendes en automatisk bekræftelses-e-mail, når dit krav indsendes, og en anden e-mail, når dit krav accepteres. Hvis vi har brug for yderligere oplysninger, sendes der en separat e-mail til dig. Sørg for at tjekke din mappe med spam/uønsket post i dit mailprogram. Desuden kan du bruge dette link til at spore status for dit krav ved at indtaste det krav-id, der er angivet i bekræftelses-e-mailen.

     

    10. Jeg oplever problemer, når jeg forsøger at tilmelde mig denne kampagne online. Hvor skal jeg henvende mig?

    Du er velkommen til at kontakte vores supportlinje via dette link for at få hjælp til at indsende dit krav eller rapportere eventuelle problemer, du måtte støde på.  Hvis du oplever problemer med at indløse din PlayStation Store-værdikuponkode, skal du kontakte supportteamet på følgende link https://www.playstation.com/da-dk/support/store/redeem-ps-store-voucher-code/

     

    11. Hvordan behandles mine personlige oplysninger?

    Du kan læse vores politik vedrørende brugen af kundeoplysninger på dette link.

     

    12. Hvordan kan jeg indløse min kode?

    Gå til https://my.playstation.com/

    Log ind med din PlayStation Network-konto, eller opret en ny konto.

     Vælg kontomenuen ved at klikke på dit profilbillede i øverste højre hjørne.

    Klik på "Indløs koder"

     Indtast din 12-cifrede værdikuponkode.

    Klik her for at få flere oplysninger om, hvordan du indløser din kode.

    Gentag denne procedure for at indløse den anden kode.