Artikel-ID : 00260386 / Sidst ændret : 03-05-2021

Tv-kampagne for at vinde en PlayStation 5

     

     

    1. Hvordan deltager jeg i kampagnen?

    Trin 1

    Køb én af de berettigede TV-modeller i perioden mellem 19. april 2021 - 31. maj 2021 fra en deltagende forhandler for at  deltage.

    Trin 2

    Gå ind på kampagnehjemmesiden og klik på "Gør krav her"-knappen for at registrere. Startdato for tilmelding er 3. maj 2021. Du kan indsende dit krav indtil udgangen af ​​13. juni 2021.

    Obs! Krav skal være registreret online senest d. 13. juni 2021 før midnat.

    Trin 3

    Log ind eller opret en My Sony-konto og udfyld kampagneformularen ved at oplyse følgende:

    Din produktinformation: Model,  serienummer, købsdato og forhandler.

    Personlig information: navn, emailadresse, postadresse og telefonnummer.

    Dit købsbevis

    Et foto af din tv-skærm, der tydeligt viser både serienummeret og enheds-id'et. For at gøre dette skal du få adgang til menuen på dit fjernsyn ved hjælp af "home" -tasten på din fjernbetjening, vælge "applikationer", derefter "Hjælp" og endelig vælge "systeminformation". Du kan få flere oplysninger i denne henseende via følgende link: https://www.sony.dk/electronics/find-the-tvhc-model

    Efter du har udfyldt disse informationer, klik på "Send"

    Trin 4

    Efter du har indsendt din formular vil du blive omstillet til en bekræftelsesside og en bekræftelse af din registrering vil blive sendt til din emailadresse. Din registreringskode er et 8-cifret nummer som vil fremgå af emailens emnefelt. Denne kode vil også fungere som et referencenummer i tilfælde af, at du har nogle spørgsmål angående kampagnen.

    Trin 5

    Hvis dit krav opfylder kampagnens vilkår og betingelser, og du vælges som en af ​​vinderne i lodtrækningen, modtager du din gave inden for 28 dage efter, at dit krav er blevet valideret. Hvis du vil tjekke statussen på dit krav, kan du klikke på "Se status på krav"-linket på kampagnens hjemmeside.

    2. Hvordan fungerer lodtrækningen, og hvordan finder jeg ud af, om jeg er iblandt vinderne?

    10 heldige vindere bliver trukket d. 14 juni efter kampagnen er slut. Hvis du er iblandt en af de heldige vindere bliver kontaktet over e-mail senest d. 18 juni, 2021. En anden e-mail bliver også sendt til dig for at uddybe forsendelsesdetaljerne efter godkendelse. Tjek venligst din spam-mail.

    3. Hvorfor skal jeg oplyse købsbevis, modelnavn og serienummer?

    Vi skal bruge et købsbevis for at sikre at dit køb opfylder kampagnens vilkår og betingelser. Dette begrænser papirarbejdet for dig, da vi kan slå serienummeret op og tjekke din berettigelse til kampagnen.

    4. Hvad betragtes som værende et accepteret købsbevis?

    Et accepteret købsbevis skal indholde følgende nødvendige kriterier:

    1- Forhandlerens navn.

    2- Dato for købet.

    3- Produktnavn.

    4- CVR-nummer

    Bemærk at kravet kan blive afvist hvis indsendte dokument ikke opfylder ovenstående kriterier.

    5. Hvor kan jeg finde mit produkts serienummer?

    Klik her for en illustration af, hvordan du kan finde serienummeret på din enhed.

    6. Hjemmesiden siger at mit serienummer ikke genkendes, hvorfor det?

    Tjek at du har indtastet serienummeret korrekt. Hvis du er sikker på, at informationen er korrekt, er det muligt at din model ikke er inkluderet i kampagnen.

    7. Hvilke formater kan anvendes når man uploader dokumenter som en del af registreringsprocessen og er der størrelsesbegrænsninger?

    Dine filer må ikke være større end 5 MB. Du kan kun uploade i standardformaterne JPG, JPEG, PNG og PDF.

    8. Jeg købte mit produkt nogle uger før / efter kampagnedatoerne. Kan Sony gøre en undtagelse og godkende en returbetaling for mit køb?

    Vi kan kun tilgodese forbrugere der ansøger til denne kampagne hvis deres produkt er købt indenfor datoerne nævnt i Vilkår og Betingelser.

    9. Jeg har ikke modtaget emailopdateringer angående mit krav, hvordan kan jeg følge processen?

    En automatisk bekræftelsesmail bliver sendt når dit krav er registreret, og en anden email bliver sendt hvis du har vundet lodtrækningen. Hvis vi har brug for yderligere information sender vi en separat mail til dig. Sørg for at tjekke din spam/junk-mappe i din mailboks. Derudover kan du bruge dette link til at følge processen for dit krav ved at oplyse referencenummeret i bekræftelsesmailen.

    10. Jeg oplever problemer når jeg prøver at registrere mig til denne kampagne online, hvad skal jeg gøre?

    Du er velkommen til at kontakte vores supportlinje gennem dette link for at få hjælp til at indsende dit krav eller for at rapportere om eventuelle problemer der opstår.

    11. Hvad sker der med mine personlige oplysninger?

    Du kan læse vores politik for forbrugerinformationer ved at følge dette link.