Artikel-ID : 00259281 / Sidst ændret : 19-04-2021

TV- PlayStation Plus kampagne

    TV- PlayStation Plus kampagne 

     

    1. Hvordan deltager jeg i kampagnen?

    2. Hvornår vil jeg modtage min PlayStation Plus kod ?

    3. Hvorfor skal jeg oplyse købsbevis, modelnavn og serienummer?

    4. Hvad betragtes som værende et accepteret købsbevis?

    5. Hvor kan jeg finde mit produkts serienummer?

    6. Hjemmesiden siger at mit serienummer ikke genkendes, hvorfor det?

    7. Hvilke formater kan anvendes når man uploader dokumenter som en del af registreringsprocessen og er der størrelsesbegrænsninger?

    8. Jeg har modtaget en besked om, at mit krav er ufuldstændigt. Hvad skal jeg gøre nu?

    9. Jeg købte mit produkt nogle uger før / efter kampagnedatoerne. Kan Sony gøre en undtagelse og godkende en returbetaling for mit køb?

    10. Jeg har sendt mit købsbevis og andre dokumenter med posten til adressen nævnt på papiret min forhandler gav mig. Jeg har endnu ikke hørt noget om mit cashback.

    11. Jeg har ikke modtaget emailopdateringer angående mit krav, hvordan kan jeg følge processen?

    12. Jeg oplever problemer når jeg prøver at registrere mig til denne kampagne online, hvad skal jeg gøre?

    13. Hvad sker der med mine personlige oplysninger?

    14. Hvordan indløser jeg min kode?

     

     

     

    TV- PlayStation Plus kampagne 

     

    1. Hvordan deltager jeg i kampagnen?

    Trin 1

    Køb én af de berettigede TV-modeller i perioden mellem 19. april 2021 - 31. maj 2021 fra en deltagende forhandler for at gøre krav på PlayStation Plus koden.

    Trin 2

    Gå ind på kampagnehjemmesiden og klik på "Gør krav her"-knappen for at registrere. Der kan laves krav indtil d. 30. juni 2021.

    Obs! Krav skal være registreret online senest d. 30. juni 2021 før midnat. 

    Trin 3

    Log in eller opret en My Sony-konto og udfyld kampagneformularen ved at oplyse følgende:

    Din produktinformation: Model,  serienummer, købsdato og forhandler.

    Personlig information: navn, emailadresse, postadresse og telefonnummer.

    Dit købsbevis

    Et foto af din tv-skærm, der tydeligt viser både serienummeret og enheds-id'et. For at gøre dette skal du få adgang til menuen på dit fjernsyn ved hjælp af "home" -tasten på din fjernbetjening, vælge "applikationer", derefter "Hjælp" og endelig vælge "systeminformation". Du kan få flere oplysninger i denne henseende via følgende link: https://www.sony.dk/electronics/find-the-tvhc-model 

    Efter du har udfyldt disse informationer, klik på "Send"

    Trin 4

    Efter du har indsendt din formular vil du blive omstillet til en bekræftelsesside og en bekræftelse af din registrering vil blive sendt til din emailadresse. Din registreringskode er et 8-cifret nummer som vil fremgå af emailens emnefelt. Denne kode vil også fungere som et referencenummer i tilfælde af, at du har nogle spørgsmål angående kampagnen.

    Trin 5

    Hvis dit krav opfylder kampagnens vilkår og betingelser, vil du modtage din PlayStation Plus kode inden for 20 arbejdsdage efter at kravet er blevet valideret. Hvis du vil tjekke statussen på dit krav, kan du klikke på "Se status på krav"-linket på kampagnens hjemmeside.

     

    2. Hvornår vil jeg modtage min PlayStation Plus kod ?

    Vi stræber efter at sende din PlayStation kode indenfor 20 arbejdsdage fra valideringen af dit krav. Hvis vi ikke har mulighed for at nå denne frist, vil vi gøre det så hurtigt som muligt herefter. Dette er ikke inden for 20 arbejdsdage efter din registrering, og vi kan ikke stilles til ansvar for forhandlere/sælgere som har givet kunder fejlagtige oplysninger om at cashback vil ske inden for 20 arbejdsdage fra købstidspunkt eller andre misvisende informationer eller tidsrammer. Vær opmærksom på, at manglende eller fejlagtige informationer risikerer at forsinke valideringen og betaling, så sørg venligst for at oplyse alle nødvendige informationer korrekt.

     

    3. Hvorfor skal jeg oplyse købsbevis, modelnavn og serienummer?

    Vi skal bruge et købsbevis for at sikre at dit køb opfylder kampagnens vilkår og betingelser. Dette begrænser papirarbejdet for dig, da vi kan slå serienummeret op og tjekke din berettigelse til kampagnen. 

     

    4. Hvad betragtes som værende et accepteret købsbevis?

    Et accepteret købsbevis skal indholde følgende nødvendige kriterier:
    1- Forhandlerens navn.
    2- Dato for købet.
    3- Produktnavn.
    4- CVR-nummer
    Bemærk at kravet kan blive afvist hvis indsendte dokument ikke opfylder ovenstående kriterier.

     

    5. Hvor kan jeg finde mit produkts serienummer?

    Klik her for en illustration af, hvordan du kan finde serienummeret på din enhed.

     

    6. Hjemmesiden siger at mit serienummer ikke genkendes, hvorfor det?

    Tjek at du har indtastet serienummeret korrekt. Hvis du er sikker på, at informationen er korrekt, er det muligt at din model ikke er inkluderet i kampagnen.

     

    7. Hvilke formater kan anvendes når man uploader dokumenter som en del af registreringsprocessen og er der størrelsesbegrænsninger?

    Dine filer må ikke være større end 5 MB. Du kan kun uploade i standardformaterne JPG, JPEG, PNG og PDF.

     

    8. Jeg har modtaget en besked om, at mit krav er ufuldstændigt. Hvad skal jeg gøre nu?

    Venligst send os informationen som er efterspurgt i beskeden så hurtigt som muligt, så vi kan bekræfte din deltagelse i kampagnen. Hvis du ikke besvarer indenfor 14 dage, kan vi ikke garantere at du vil modtage dit cashback.

     

    9. Jeg købte mit produkt nogle uger før / efter kampagnedatoerne. Kan Sony gøre en undtagelse og godkende en returbetaling for mit køb?

    Vi kan kun tilgodese forbrugere der ansøger til denne kampagne hvis deres produkt er købt indenfor datoerne nævnt i Vilkår og Betingelser.

     

    10. Jeg har sendt mit købsbevis og andre dokumenter med posten til adressen nævnt på papiret min forhandler gav mig. Jeg har endnu ikke hørt noget om mit cashback.

    Desværre et dit krav ikke gyldigt før du har registreret dig på hjemmesiden, hvor du kan vedhæffte dit købsbevis eller hvis du har sendt dit købsbevis til os ved at besvare vores bekræftelsesmail, som du modtog sammen med din registreringskode. Krav sendt med posten er ikke gyldige.

     

    11. Jeg har ikke modtaget emailopdateringer angående mit krav, hvordan kan jeg følge processen?

    En automatisk bekræftelsesmail er sendt når dit krav er registreret og en anden email er sendt når dit krav er accepteret. Hvis vi har brug for yderligere information, vil vi sende en separat mail til dig. Sørg for at tjekke din spam/junk-mappe i din mailboks. Derudover kan du bruge dette link til at følge processen for dit krav ved at oplyse referencenummeret i bekræftelsesmailen.

     

    12. Jeg oplever problemer når jeg prøver at registrere mig til denne kampagne online, hvad skal jeg gøre?

    Du er velkommen til at kontakte vores supportlinje gennem dette link for at få hjælp til at indsende dit krav eller for at rapportere om eventuelle problemer der opstår.

     

    13. Hvad sker der med mine personlige oplysninger?

    Du kan læse vores politik for forbrugerinformationer ved at følge dette link.

     

    14. Hvordan indløser jeg min kode?

    Gå til https://my.playstation.com/

    Log ind med din PlayStation-konto, eller opret en ny konto.

    Vælg menuen Konto ved at klikke på dit profilbillede i øverste højre hjørne.

    Klik på "Indløs koder"

    Indtast din 12-cifrede kode.

    For flere informationer omkring indfrielse af koden, klik her