Artikel-ID : 00255751 / Sidst ændret : 01-06-2021

Forholdsregler, vi tager på grund af coronavirus

    På grund af udbruddet af coronavirus (COVID-19) træffer vi forebyggende foranstaltninger for at beskytte vores medarbejderes velfærd på tværs af vores support-, service- og distributionsnetværk. Som følge heraf:

    • Vores callcenter-medarbejdere hjælper dig i øjeblikket fra deres hjem. Du kan opleve længere forbindelsestider, høre noget lejlighedsvis baggrundsstøj, eller opkaldskvaliteten kan blive reduceret
    • Hvis du har anmodet om eller har brug for en produktreparation, skal du være opmærksom på, at driften af lokale autoriserede servicecentre og tilhørende logistik også kan blive påvirket

    I mellemtiden kan du stadig kontakte os via e-mail eller bruge chatfunktionen (afhængigt af tilgængeligheden af chat-supportspecialister), eller du kan gå ind på supportsiden for at finde fejlfindingsløsninger til dit produkt.

    Vi takker for din forståelse og opfordrer dig til at være sikker i denne turbulente periode.