Artikel-ID : 00254022 / Sidst ændret : 19-11-2020

Meddelelse om gratis ombytning af berørte WI-SP510-headset kan identificeres efter serienummer – 19. november 2020

    Kære Sony-kunde

    Tak for din fortsatte interesse for Sonys produkter.

    Vi er blevet opmærksomme på, at nogle WI-SP510-enheder kan opleve et problem, hvor headsettet ikke kan tændes, hvilket kan skyldes vandkorrosion.

    For at løse dette problem har Sony besluttet at forlænge garantien for de berørte WI-SP510-enheder indtil den 30. november 2021. Hvis dit headset er blevet bekræftet som værende blandt de berørte enheder, som angivet af dets serienummer, og du støder på dette problem, kan du udskifte den berørte WI-SP510-enhed. Kontrollér, om din enhed opfylder kriterierne, der er angivet nedenfor.

    Vi beklager den ulejlighed, dette måtte have forårsaget, og takker for din forståelse.

    Krav til ombytning

    Relevant modelnavn

    WI-SP510 

    Relevante serienumre 

    Kun et begrænset antal WI-SP510-headset bliver påvirket af dette fænomen og byttes gratis. Hvis du oplever dette problem, skal du indtaste din enheds serienummer i nedenstående værktøj til bekræftelse af serienummer for at kontrollere, om din enhed kan byttes. 

    Hvis din WI-SP510-enhed er blandt de berørte modeller, kan du bytte den i den butik, hvor du købte den. Hvis dette ikke er muligt, vil der under kontrolværktøjet blive vist et link, som du kan bruge til at finde den nærmeste butik, hvor du kan bytte din enhed.  

    Sådan kontrollerer du modelnavnet og serienummeret på dit headset

    Modelnavnet findes på det indbyggede, genopladelige batteri.

    Serienummeret er trykt på den højre enhed (R) på headsettet og er synligt, når øretelefonen og buestøtten er fjernet.

     

    Ansøgningsperiode for programmet for gratis ombytning

    Programmet for gratis ombytning gælder indtil den 30. november 2021.