Artikel-ID : 00249113 / Sidst ændret : 09-10-2020

Firmwareløsning: Sådan løses fejlmeddelelsen [Netværk ikke tilsluttet] – opdateret 7. oktober 2020

    Firmwareløsning v6.6575 er tilgængelig

    Sony er glade for at kunne meddele, at den nyeste firmwarepakke v6.6575 vil løse problemet, der er beskrevet nedenfor.

    Den anbefalede måde at modtage denne opdatering på er ved at sikre, at indstillingen Automatisk download af software på TV'et er aktiveret.
    Opdateringen vil blive rullet ud til alle egnede TV i løbet af de kommende uger. 

    Du kan også downloade firmwaren og opdatere dit TV ved hjælp af en USB-flashhukommelse.

    Sony tager altid hensyn til kundefeedback med henblik på innovation og overordnet produktkvalitet.
     


    Meddelelse om netværksfejl eller forkert tid vises

    Ser du meddelelsen [netværk ikke tilsluttet], efter at du har opdateret dit TV for nylig, og oplever du et eller flere af følgende symptomer:

    • Du bemærker, at den tid, der er angivet på skærmen HOME, er forkert.
    • Nogle apps fungerer muligvis ikke, mens andre fungerer normalt.
    • Netværksstatus viser "Tilsluttet, intet internet". 

    Hvis det er tilfældet, passer dit TV's ur muligvis ikke til interneturet efter softwareopdateringen, hvilket forårsager denne netværksfejl.
    Du kan løse dette ved at ændre urindstillingen til "Netværkstid"
     

    Sådan indstilles uret til netværkstid

    Gå til [Indstillinger] settings cog → rul ned til [Systemindstillinger] → vælg [Dato og klokkeslæt] → vælg [Brug netværkstid] 

    Hvis du har installeret TV-kanaler, kan du også se en TV-kanal i mindst 30 sekunder og vende tilbage til skærmen HOME for at kontrollere, om det viste klokkeslæt er korrekt.

     

    Hvis problemet ikke forsvinder, efter du har prøvet denne løsning, bedes du kontakte os (UK)(Irland).