Artikel-ID : 00231190 / Sidst ændret : 20-08-2019

UBP-X800M2 Gratis disk-kampagne

    UBP-X800M2 Gratis disk-kampagne

     

     

    Indholdsfortegnelse

    1. Hvordan deltager jeg i denne kampagne?. 1

    2. Hvorfor skal jeg indsende mit købsbevis?. 2

    3. Hvad betragtes som et gyldigt købsbevis?. 2

    4. Hvor finder jeg mit produkt serienummer?. 2

    5. Jeg får besked på webstedet om, at mit serienummer ikke kan genkendes?. 2

    6. Hvilke filformater kan anvendes ved upload af dokumenter og er der en størrelsesbegrænsning?. 2

    7. Jeg har modtaget en meddelelse om, at mit krav er ufuldstændigt. Hvad gør jeg nu?. 3

    8. Jeg har købt mit produkt et par uger før/efter kampagnedatoerne. Kan Sony gøre en undtagelse og give mig en tilbagebetaling for mit køb?. 3

    9. Jeg har ikke modtaget en email med opdateringer om mit krav. Hvordan kan jeg se status på min cashback?. 3

    10. Jeg oplever problemer, når jeg forsøger at registrere mig online til denne kampagne. Hvem skal jeg kontakte?. 3

    11. Hvad sker der med mine personlige data?. 3

     

     

    1. Hvordan deltager jeg i denne kampagne?

    TRIN 1

    Køb en UBP-X800M2-model mellem 20.05.19 - 29.02.20 fra en deltagende forhandler for at gøre krav på din gave.

    TRIN 2

    Gå til kampagnens websted og klik på knappen "Gør krav" for at registrere.

    Bemærk: Kravet kan indsendes mellem 20.05.2019 -29.02.2020 .

    TRIN 3

    Log ind eller opret en MySony-konto og udfyld kampagneskemaet ved at angive følgende detaljer:

    · Dine produktinformationer: Model, serienummer, købsdato og forhandler

    · Dine personlige oplysninger: Navn, e-mail-adresse, adresse, bankoplysninger og telefonnummer

    · Dit købsbevis

    · Et billede af dit serienummer

    Efter at have givet disse oplysninger, skal du klikke på knappen "Send".

    TRIN 4

    Efter at du har indsendt din formular, vil du blive omdirigeret til en bekræftelsesside og en e-mail, der bekræfter din registrering vil blive sendt til din e-mail-adresse. Din registreringskode er et 8-cifret tal, der vil blive vist i e-mailens emnelinje. Denne kode vil også fungere som et referencenummer, hvis du har spørgsmål om kampagnen.

    TRIN 5

    Hvis dit krav opfylder vilkårene og betingelserne i denne kampagne, vil du modtage din gave. Hvis du vil kontrollere status for dit tilbagebetalingskrav, skal du klikke på linket "Se status for krav" på kampagnens hjemmeside.

     

    2. Hvorfor skal jeg indsende mit købsbevis?

    Vi skal bruge et købsbevis for at kunne kontrollere, at din tilmelding overholder kampagnens vilkår og betingelser. Dette begrænser papirarbejdet, da vi kan slå serienummeret op for at kontrollere din berettigelse til kampagnen.

    3. Hvad betragtes som et gyldigt købsbevis?

    Et acceptabelt købsbevis skal indeholde de nødvendige kriterier nedenfor:

    1 - Forhandlerens navn.

    2 - Købsdatoen.

    3 - Produktdetaljer.

    4 - Momsnummer.

    Dette er i betragtning af, at kravet kan blive afvist, hvis de medfølgende dokumenter ikke opfylder ovenstående kriterier.

    4. Hvor finder jeg mit produkt serienummer?

    Klik her for en illustration af, hvordan du finder din enheds serienummer.

    5. Jeg får besked på webstedet om, at mit serienummer ikke kan genkendes?

    Kontrollér, at du har angivet serienummeret korrekt. Hvis du er sikker på, at oplysningerne er korrekte, er din model muligvis ikke omfattet af denne kampagne.

    6. Hvilke filformater kan anvendes ved upload af dokumenter og er der en størrelsesbegrænsning?

    Filen må ikke være større end 5 MB. Du kan kun uploade et standard JPG, PNG- og PDF-format.

    7. Jeg har modtaget en meddelelse om, at mit krav er ufuldstændigt. Hvad gør jeg nu?

    Send os de ønskede oplysninger i meddelelsen hurtigst muligt, så vi kan bekræfte din deltagelse i kampagnen. Hvis du ikke svarer inden 10 dage, kan vi ikke garantere, at du vil modtage din gave.

    8. Jeg har købt mit produkt et par uger før/efter kampagnedatoerne. Kan Sony gøre en undtagelse og give mig en tilbagebetaling for mit køb?

    Vi godkender kun krav på for produkter, der er købt indenfor kampagnens gyldighedsdatoer i Vilkår og betingelser.

    9. Jeg har ikke modtaget en email med opdateringer om mit krav. Hvordan kan jeg se status på min cashback?

    En automatiseret bekræftelses-e-mail sendes, når dit krav er sendt, og en anden e-mail sendes, når dit krav er accepteret. Har vi brug for yderligere oplysninger, modtager du en separat e-mail. Husk at tjekke uønsket post i din indbakke. Desuden kan du bruge dette link til at spore status for dit krav ved at indtaste krav-ID'et, der er angivet i denne bekræftelses-e-mail.

    10. Jeg oplever problemer, når jeg forsøger at registrere mig online til denne kampagne. Hvem skal jeg kontakte?

    Kontakt venligst vores support via dette link for at få assistance vedrørende dit krav eller hvis du oplever problemer.

    11. Hvad sker der med mine personlige data?

    Se venligst vores politik vedrørende brug af kundedata via dette link.