Artikel-ID : 00227987 / Sidst ændret : 27-06-2019

Student Cashback Digital Imaging DK

    Foto/Video Studiecashback

     

     

    1. Hvordan deltager jeg i denne kampagne?. 1

    2. Hvorfor skal jeg indsende købsbevis og voucherkode?. 2

    3. Hvorfor skal jeg indsende modelnavn og serienummer?. 2

    4. Hjemmesiden siger at mit serienummer ikke bliver genkendt. Hvorfor det?. 2

    5. Jeg har modtaget en besked om at mit krav er ukomplet, hvad skal jeg gøre?. 2

    6. Jeg har indsendt mit købsbevis (og de andre dokumenter) til en postadresse, som min forhandler har udleveret. Men jeg har ikke hørt tilbage vedrørende mit krav….. 2

    7. Jeg har indsendt et krav for tre (3) produkter, men jeg har fået at vide, at jeg kun er berettiget til cashback på et (1) produkt. Hvorfor er jeg ikke berettiget til cashback på de andre produkter?. 2

     

    1. Hvordan deltager jeg i denne kampagne?

    TRIN 1

    Køb et af de gyldige produkter mellem den 24. maj 2019 og den 14. oktober 2019 hos en af de forhandlere, der deltager i kampagnen.

     

    TRIN 2

    Gå til kampagnens hjemmeside www.sony.dk/cashback/student og klik på knappen ”Gør krav på cashback” for at registrere dit krav. Krav skal indsendes senest den 14. november 2019 ellers vil de blive afvist.

    Bemærk venligst, at krav kan indsendes fra den 24. maj 2019 til den 14. november.

     

    TRIN 3

    Log-in eller opret en konto på MySony og udfyld kampagneformularen med følgende detaljer:

    Produktinformation: Modelnavn, serienummer, købsdato og forhandler

    Personlige informationer: Navn, e-mail, postadresse, bankoplysninger og telefonnummer

    Købsbevis og voucherkode

    Et billede af serienummeret på produktet

    Når du har udfyldt disse informationer, klik på knappen ”Send”.

     

    TRIN 4

    Når du har indsendt dit krav, bliver du omdirigeret til en ny side med din bekræftelse, og en bekræftelse vil også blive sendt til din e-mail. Du finder din deltagelseskode, som består af 8 cifre, i emnefeltet af denne e-mail. Din deltagelseskode gælder også som referencenummer, hvis du har spørgsmål vedrørende kampagnen.

     

    TRIN 5

    Hvis dit krav lever op til kampagnens vilkår og betingelser, modtager du dit cashback-beløb inden for 28 dage efter dit krav er blevet godkendt. Hvis du vil tjekke status på din cashback, venligst klik på linket med ”Se status

     

    2. Hvorfor skal jeg indsende købsbevis og voucherkode?

    Vi skal bruge dit købsbevis og din voucherkode for at tjekke om dit krav lever op til kampagnens vilkår og betingelser.

    3. Hvorfor skal jeg indsende modelnavn og serienummer?

    Dette gør papirarbejdet lettere for dig, da vi kan tjekke serienummeret for at se om dit krav er gyldigt.

     

    4. Hjemmesiden siger at mit serienummer ikke bliver genkendt. Hvorfor det?

    Tjek om du har indtastet serienummeret korrekt. Hvis du er helt sikker på, at de indtastede informationer er korrekte, kan det være at dit produkt ikke er med i kampagnen.

     

    5. Jeg har modtaget en besked om at mit krav er ukomplet, hvad skal jeg gøre?

    Send venligst de manglende informationer, som nævnes i beskeden, hurtigst muligt, så vi kan bekræfte dit krav. Hvis du ikke svarer inden for 10 dage, kan vi ikke garantere, at du vil modtage din cashback.

     

    6. Jeg har indsendt mit købsbevis (og de andre dokumenter) til en postadresse, som min forhandler har udleveret. Men jeg har ikke hørt tilbage vedrørende mit krav…

    Desværre er krav, der er sendt med posten ikke gyldige. Venligst indsend de nødvendige informationer ved at logge-in eller registrere dig online på www.sony.dk/cashback.

     

    7. Jeg har indsendt et krav for tre (3) produkter, men jeg har fået at vide, at jeg kun er berettiget til cashback på et (1) produkt. Hvorfor er jeg ikke berettiget til cashback på de andre produkter?

    Hvert enkelt krav skal indsendes separat på vores hjemmeside. Efter afslutningen af hvert krav, har du mulighed for at indsende et nyt krav. Klik venligst på knappen ”Send et nyt krav” for at tilføje et krav på et andet produkt.

    Bemærk venligst, at man maksimalt kan få cashback på tre (3) produkter per kunde (og kun en cashback pr. produkt).