Artikel-ID : 00225158 / Sidst ændret : 29-05-2020

Returbetalingskampagne

    Indholdsfortegnelse

    1. Hvordan fungerer denne kampagne?. 1

    2. Hvor længe varer kampagnen?. 1

    3. Hvor finder jeg mit modelnavn og serienummer?. 1

    4. Hvilke modeller deltager i denne kampagne?. 1

    5. Hvordan tilmelder jeg mig kampagnen?. 3

    6. Hvad sker der, når jeg har modtaget en bekræftelse på, at jeg er kvalificeret til en form for returbetaling? 3

    7. Hvorfor skal jeg indsende mit købsbevis?. 3

    8. Jeg har angivet datoen fra mit købsbevis, men på webstedet får jeg besked om, at jeg ikke er kvalificeret til at deltage?. 4

    9. Hvad betragtes som et gyldigt købsbevis?. 4

    10. Jeg får besked på webstedet om, at mit serienummer ikke kan genkendes?. 4

    11. Hvilke filformater kan anvendes ved upload af dokumenter og er der en størrelsesbegrænsning?. 4

    12. Jeg fik en besked om, at mit krav er ufuldstændigt. Hvad gør jeg nu?. 4

    13. Hvor længe skal jeg vente på min returbetaling?. 4

    14. Jeg har købt mit produkt nogle uger inden cashback-kampagnen startede. Kan Sony gøre en udtagelse og godkende cashback på mit produkt?. 4

    15. Jeg har sendt mit købsbevis til den adresse, jeg fik af min forhandler, men jeg har ikke fået nogen oplysninger om returbetalingskrav. 5

    16. Jeg har købt to kvalificerede produkter. Kan jeg deltage to gange?. 5

    17. Jeg har ikke modtaget en email med opdateringer om mit krav. Hvordan kan jeg se status på min cashback? 5

    18. Jeg oplever problemer, når jeg forsøger at registrere mig online til denne kampagne. Hvem skal jeg kontakte? 5

    19. Hvad sker der med mine personlige data?. 5

     

     

    1. Hvordan fungerer denne kampagne?

    Hvis du køber en kvalificeret model mellem den 01.06.2020 til og med 31.07.2020, kan de deltage i denne kampagne. Hvis du vil deltage, skal du registrere dig online og acceptere kampagnens vilkår og betingelser. Krav på Cashback kan kun indsendes efter tredive (30) dage fra købsdatoen af det/de relevante produkt(er). Før du kan gøre krav på returbetaling for denne kampagne skal de oplysninger, du har angivet, valideres, og du skal sende os et gyldigt købsbevis. Vi anbefaler, at du opbevarer din kvittering - eller andet købsbevis - på et sikkert sted.

    2. Hvor længe varer kampagnen?

    Modeller, der er købt mellem den 01.06.2020 - 31.07.2020 er kvalificerede til kampagnen. Krav på Cashback kan kun indsendes efter tredive (30) dage fra købsdatoen af det/de relevante produkt(er). Eventuelle krav, der foretages efter slutdatoen (30.09.2020), accepteres ikke.

    3. Hvor finder jeg mit modelnavn og serienummer?

    Se afsnittet "Hvordan finder jeg enhedens serienummer".

    4. Hvilke modeller deltager i denne kampagne?

    Følgende modeller er inkluderet i denne returbetalingskampagne.

    **Hvis du enten har købt SEL70200GM, SEL1635GM, SEL2470GM, SELP28135G, SEL100400GM,
    SEL85F14GM, SEL100F28GM, SEL135F18GM, SEL24F14GM og/eller SELP18110G, sammen med A9M2, A9, A7RM4, A7RM3, A7SM2, FS5M2, FS7M2  eller FX9 får du det dobbelte af det annoncerede cashbackbeløb tilbage på objektivet (dvs. 1500 DKK i stedet for 750 DKK). Dit købsbevis skal vise begge produkter købt som led i en enkel transaktion.

    5. Hvordan tilmelder jeg mig kampagnen?

    Følg disse trin for at deltage i kampagnen:
    · Køb et af vores udvalgte produkter mellem 01.06.2020 - 31.07.2020.
    · Krav på Cashback kan kun indsendes efter tredive (30) dage fra købsdatoen af det/de relevante produkt(er). Udfyld kravformularen på webstedet www.sony.dk/cashback senest kl 24:00 den 30.09.2020.
    · Accepter vilkårene og betingelserne
    · Kontrollér, at du har angivet korrekt serienummer
    · Angiv dine bankdetaljer
    · Upload gyldig købsbevis/kvittering samt et foto af serienummer hvor man kan se din hånd der holder produktet. 

    VIGTIGT: Hvis du har problemer med returbetalingskravet, bedes du kontakte os for at få yderligere hjælp.

    6. Hvad sker der, når jeg har modtaget en bekræftelse på, at jeg er kvalificeret til en form for returbetaling?

    Vi skal bruge en kopi af dit købsbevis. Du kan enten:
    · Uploade et foto eller scanne dit originale købsbevis
    · Svare på den e-mail, vi sendte til dig for at bekræfte, at du vil modtage returbetaling, sammen med dit købsbevis som en vedhæftet fil til din e-mail
    Vi kontrollerer og bekræfter dit købsbevis og beder derefter vores bank om at foretage betalingen. Der kan gå op til 28 dage for modtagelse af din Cashback, når alle kriterier er opfyldt; hvor vi ikke er i stand til at overholde denne frist, så vil vi gøre det så hurtigt som muligt derefter.

    7. Hvorfor skal jeg indsende mit købsbevis?

    Vi skal bruge et købsbevis for at kunne kontrollere, at din tilmelding overholder de vilkår og betingelser, der gælder for denne kampagne. Når du giver os dit serienummer, reduceres den mængde papirarbejde, du skal udføre. Det giver også os mulighed for at kontrollere, om du er kvalificeret til at deltage i kampagnen.

    8. Jeg har angivet datoen fra mit købsbevis, men på webstedet får jeg besked om, at jeg ikke er kvalificeret til at deltage?

    Denne kampagne omfatter kun kvalificerede modeller, der er købt mellem den 01.06.2020 til og med 31.07.2020.. Kontrollér købsdatoen, og at din model overholder denne kampagnes vilkår og betingelser. Krav på Cashback kan kun indsendes efter tredive (30) dage fra købsdatoen af det/de relevante produkt(er).

    9. Hvad betragtes som et gyldigt købsbevis?

    Et gyldigt købsbevis skal indeholde følgende informationer:
    1- Forhandlers navn
    2- Købsdato
    3- Produkterdetaljer
    4- CVR-nummer
    Hvis købsbeviset ikke består af de ovenstående informationer, kan dit krav blive afvist.

     

    10. Jeg får besked på webstedet om, at mit serienummer ikke kan genkendes?

    Kontrollér, at du har angivet serienummeret korrekt. Hvis du er sikker på, at du har skrevet korrekt, indgår din model måske ikke i denne kampagne. Returbetalingskampagnen er kun tilgængelig for Sony-produkter, der er leveret og distribueret af Sony til deres autoriserede forhandlere i Danmark.

    11. Hvilke filformater kan anvendes ved upload af dokumenter og er der en størrelsesbegrænsning?

    Din fil bør ikke være større end 5 MB. Du kan kun uploade filformaterne JPG, JPEG, PNG og PDF.

    12. Jeg fik en besked om, at mit krav er ufuldstændigt. Hvad gør jeg nu?

    Send os de påkrævede oplysninger så hurtigt som muligt, så vi kan bekræfte din deltagelse i kampagnen. Hvis du ikke svarer inden for 14 dage, kan vi ikke garantere, at du vil modtage din returbetaling.

    13. Hvor længe skal jeg vente på min returbetaling?

    Der kan gå op til 28 dage for modtagelse af din Cashback, når alle kriterier er opfyldt; hvor vi ikke er i stand til at overholde denne frist, så vil vi gøre det så hurtigt som muligt derefter.

     

    14. Jeg har købt mit produkt nogle uger inden cashback-kampagnen startede. Kan Sony gøre en udtagelse og godkende cashback på mit produkt?

    Vi godkender kun krav på cashback for produkter, der er købt indenfor kampagnens gyldighedsdatoer.

    15. Jeg har sendt mit købsbevis til den adresse, jeg fik af min forhandler, men jeg har ikke fået nogen oplysninger om returbetalingskrav

    Dit krav er desværre ikke gyldigt, før du har registreret dig på webstedet. Du kan enten vedhæfte dit købsbevis i onlineformularen eller svare på den bekræftelsesmail, du modtog sammen med din deltagelseskode og vedhæfte dit købsbevis der. Krav, der sendes med almindelig post, er ikke gyldige.

    16. Jeg har købt to kvalificerede produkter. Kan jeg deltage to gange?

    Da dette er en forbruger kampagne, kan maksimalt 5 krav foretages af én forbruger (og kun ét krav pr model). Denne kampagne er en forbruger kampagne og er kun tilgængelig for den oprindelige forbruger, der har købt produktet. Krav fra virksomheder, organisationer og institutioner og krav fra forhandlere er udelukket fra dette tilbud.

     

    17. Jeg har ikke modtaget en email med opdateringer om mit krav. Hvordan kan jeg se status på min cashback?

    En bekræftelse sendes automatisk til din email, når du har indsendt dit krav. Endnu en email bliver sendt til dig, når dit krav er blevet godkendt. Hvis vi har brug for yderligere informationer, sender vi en separat email. Venligst tjek at emails ikke ender i din spam/junk-mappe i din indboks. For at se status på dit krav kan du anvende dette link. Indtast det ID-nummer, som du har modtaget i bekræftelses-emailen.

    18. Jeg oplever problemer, når jeg forsøger at registrere mig online til denne kampagne. Hvem skal jeg kontakte?

    Kontakt venligst vores support via dette link for at få assistance vedrørende dit krav eller hvis du oplever problemer.

    19. Hvad sker der med mine personlige data?

    Se venligst vores politik vedrørende brug af kundedata via dette link.