Artikel-ID : 00225158 / Sidst ændret : 27-06-2019

Returbetalingskampagne

Omfattede produkter og kategorier i denne artikel

Returbetalingskampagne

 

 

Indholdsfortegnelse

1. Hvordan fungerer denne kampagne?. 1

2. Hvor længe varer kampagnen?. 1

3. Hvor finder jeg mit modelnavn og serienummer?. 1

4. Hvilke modeller deltager i denne kampagne?. 1

5. Hvordan tilmelder jeg mig kampagnen?. 3

6. Hvad sker der, når jeg har modtaget en bekræftelse på, at jeg er kvalificeret til en form for returbetaling? 3

7. Hvorfor skal jeg indsende mit købsbevis?. 3

8. Jeg har angivet datoen fra mit købsbevis, men på webstedet får jeg besked om, at jeg ikke er kvalificeret til at deltage?. 4

9. Hvad betragtes som et gyldigt købsbevis?. 4

10. Jeg får besked på webstedet om, at mit serienummer ikke kan genkendes?. 4

11. Hvilke filformater kan anvendes ved upload af dokumenter og er der en størrelsesbegrænsning?. 4

12. Jeg fik en besked om, at mit krav er ufuldstændigt. Hvad gør jeg nu?. 4

13. Hvor længe skal jeg vente på min returbetaling?. 4

14. Jeg har købt mit produkt nogle uger inden cashback-kampagnen startede. Kan Sony gøre en udtagelse og godkende cashback på mit produkt?. 4

15. Jeg har sendt mit købsbevis til den adresse, jeg fik af min forhandler, men jeg har ikke fået nogen oplysninger om returbetalingskrav. 5

16. Jeg har købt to kvalificerede produkter. Kan jeg deltage to gange?. 5

17. Jeg har ikke modtaget en email med opdateringer om mit krav. Hvordan kan jeg se status på min cashback? 5

18. Jeg oplever problemer, når jeg forsøger at registrere mig online til denne kampagne. Hvem skal jeg kontakte? 5

19. Hvad sker der med mine personlige data?. 5

 

 

1. Hvordan fungerer denne kampagne?

Hvis du køber en kvalificeret model mellem den 01.05.2019 til og med 31.07.2019, kan de deltage i denne kampagne. Hvis du vil deltage, skal du registrere dig online og acceptere kampagnens vilkår og betingelser. Før du kan gøre krav på returbetaling for denne kampagne skal de oplysninger, du har angivet, valideres, og du skal sende os et gyldigt købsbevis. Vi anbefaler, at du opbevarer din kvittering - eller andet købsbevis - på et sikkert sted.

2. Hvor længe varer kampagnen?

Modeller, der er købt mellem den 01.05.2019 til og med 31.07.2019 er kvalificerede til kampagnen. Eventuelle krav, der foretages efter slutdatoen (31.08.2019), accepteres ikke.

3. Hvor finder jeg mit modelnavn og serienummer?

Se afsnittet "Hvordan finder jeg enhedens serienummer".

4. Hvilke modeller deltager i denne kampagne?

Følgende modeller er inkluderet i denne returbetalingskampagne:

PRODUKT

CASH BACK DKK

 
 

DSC-RX10M3

1000

DKK

 

DSC-RX10M4

1500

DKK

 

DSC-RX100M5A

750

DKK

 

ILCE-7RM3

1500

DKK

 

ILCE-7RM2

1500

DKK

 

ILCE-7SM2

1500

DKK

 

ILCE-7M3

1000

DKK

 

ILCE-7M3K

1000

DKK

 

ILCE-7M2

1000

DKK

 

ILCE-7M2K

1000

DKK

 

FDR-AX700

1500

DKK

 

FDR-AX53

750

DKK

 

SEL70200GM

750

DKK

 

SEL70200GM with A9, A7RM3 or A7SM2

1500

DKK

 

SEL1635GM

750

DKK

 

SEL1635GM with A9, A7RM3 or A7SM2

1500

DKK

 

SEL2470GM

750

DKK

 

SEL2470GM with A9, A7RM3 or A7SM2

1500

DKK

 

SELP28135G

750

DKK

 

SEL1224G

750

DKK

 

SEL70200G

750

DKK

 

SEL1635Z

750

DKK

 

SEL2470Z

750

DKK

 

SEL100400GM

750

DKK

 

SEL100400GM with A9, A7RM3 or A7SM2

1500

DKK

 

SEL70300G

750

DKK

 

SEL24240

750

DKK

 

SEL85F14GM

750

DKK

 

SEL85F14GM with A9, A7RM3 or A7SM2

1500

DKK

 

SEL100F28GM

750

DKK

 

SEL100F28GM with A9, A7RM3 or A7SM2

1500

DKK

 

SEL90M28G

750

DKK

 

SEL85F18

400

DKK

 

SEL50F14Z

750

DKK

 

SEL55F18Z

750

DKK

 

SEL50M28

400

DKK

 

SEL35F14Z

750

DKK

 

SEL35F28Z

750

DKK

 

SEL28F20

400

DKK

 

SELP18110G

3000

DKK

 

SEL1670Z

750

DKK

 

SEL1018

400

DKK

 

SELP18105G

400

DKK

 

SEL18200LE

400

DKK

 

SEL55210

400

DKK

 

SEL35F18

400

DKK

 

SEL50F18

200

DKK

 

SEL30M35

200

DKK

 

SAL135F18Z

1500

DKK

 

SAL1635Z2

1000

DKK

 

SAL2470Z2

1500

DKK

 

SAL24F20Z

750

DKK

 

SAL50F14Z

1000

DKK

 

SAL85F14Z

1000

DKK

 

SAL70200G2

1500

DKK

 

SAL70300G2

1000

DKK

 

SAL70400G2

1500

DKK

 

SAL35F14G

1500

DKK

 

SAL300F28G2

3500

DKK

 

SAL500F40G

7500

DKK

 

SAL100M28

750

DKK

 

SAL135F28

1000

DKK

 

HVL-F60RM

500

DKK

 

HVL-F45RM

250

DKK

 

HVL-F32M

250

DKK

 

HVL-F20M

150

DKK

 

VG-C1EM

250

DKK

 

VG-C2EM

250

DKK

 

VG-C3EM

250

DKK

 

VG-C77AM

250

DKK

 

 

**Hvis du enten har købt SEL1635GM, SEL2470GM, SEL70200GM, SEL85F14GM, SEL100F28GM, SEL100400GM, SELP28135G og/eller SELP18110G, sammen med A9, A7RII, A7SII, PXW-FS5, PXW-FS5M2, PXW-FS5M2K, PXW-FS7, PXW-FS7M2 eller PXW-FS7M2K får du det dobbelte af det annoncerede cashbackbeløb tilbage på objektivet (dvs. 1500 DKK i stedet for 750 DKK). Dit købsbevis skal vise begge produkter købt som led i en enkel transaktion.

5. Hvordan tilmelder jeg mig kampagnen?

"Følg disse trin for at deltage i kampagnen:

· Køb et af vores udvalgte produkter mellem den 01.05.2019 til og med 31.07.2019.

· Udfyld kravformularen på webstedet www.sony.dk/cashback senest kl 24:00 den 31.08.2019.

· Accepter vilkårene og betingelserne

· Kontrollér, at du har angivet korrekt serienummer

· Angiv dine bankdetaljer

· Upload eller send os et gyldigt købsbevis"

VIGTIGT: Hvis du har problemer med returbetalingskravet, bedes du kontakte os for at få yderligere hjælp.

6. Hvad sker der, når jeg har modtaget en bekræftelse på, at jeg er kvalificeret til en form for returbetaling?

"Vi skal bruge en kopi af dit købsbevis. Du kan enten:

· Uploade et foto eller scanne dit originale købsbevis

· Svare på den e-mail, vi sendte til dig for at bekræfte, at du vil modtage returbetaling, sammen med dit købsbevis som en vedhæftet fil til din e-mail

Vi kontrollerer og bekræfter dit købsbevis og beder derefter vores bank om at foretage betalingen. Der kan gå op til 28 dage for modtagelse af din Cashback, når alle kriterier er opfyldt; hvor vi ikke er i stand til at overholde denne frist, så vil vi gøre det så hurtigt som muligt derefter."

7. Hvorfor skal jeg indsende mit købsbevis?

Vi skal bruge et købsbevis for at kunne kontrollere, at din tilmelding overholder de vilkår og betingelser, der gælder for denne kampagne. Når du giver os dit serienummer, reduceres den mængde papirarbejde, du skal udføre. Det giver også os mulighed for at kontrollere, om du er kvalificeret til at deltage i kampagnen.

8. Jeg har angivet datoen fra mit købsbevis, men på webstedet får jeg besked om, at jeg ikke er kvalificeret til at deltage?

Denne kampagne omfatter kun kvalificerede modeller, der er købt mellem den 01.05.2019 til og med 31.07.2019. Kontrollér købsdatoen, og at din model overholder denne kampagnes vilkår og betingelser.

9. Hvad betragtes som et gyldigt købsbevis?

"Et gyldigt købsbevis skal indeholde følgende informationer:

1- Forhandlers navn

2- Købsdato

3- Produkterdetaljer

4- CVR-nummer

Hvis købsbeviset ikke består af de ovenstående informationer, kan dit krav blive afvist.

"

10. Jeg får besked på webstedet om, at mit serienummer ikke kan genkendes?

Kontrollér, at du har angivet serienummeret korrekt. Hvis du er sikker på, at du har skrevet korrekt, indgår din model måske ikke i denne kampagne. Returbetalingskampagnen er kun tilgængelig for Sony-produkter, der er leveret og distribueret af Sony til deres autoriserede forhandlere i Danmark.

11. Hvilke filformater kan anvendes ved upload af dokumenter og er der en størrelsesbegrænsning?

Din fil bør ikke være større end 5 MB. Du kan kun uploade filformaterne JPG, PNG og PDF.

12. Jeg fik en besked om, at mit krav er ufuldstændigt. Hvad gør jeg nu?

Send os de påkrævede oplysninger så hurtigt som muligt, så vi kan bekræfte din deltagelse i kampagnen. Hvis du ikke svarer inden for 10 dage, kan vi ikke garantere, at du vil modtage din returbetaling.

13. Hvor længe skal jeg vente på min returbetaling?

Der kan gå op til 28 dage for modtagelse af din Cashback, når alle kriterier er opfyldt; hvor vi ikke er i stand til at overholde denne frist, så vil vi gøre det så hurtigt som muligt derefter.

14. Jeg har købt mit produkt nogle uger inden cashback-kampagnen startede. Kan Sony gøre en udtagelse og godkende cashback på mit produkt?

Vi godkender kun krav på cashback for produkter, der er købt indenfor kampagnens gyldighedsdatoer.

15. Jeg har sendt mit købsbevis til den adresse, jeg fik af min forhandler, men jeg har ikke fået nogen oplysninger om returbetalingskrav

Dit krav er desværre ikke gyldigt, før du har registreret dig på webstedet. Du kan enten vedhæfte dit købsbevis i onlineformularen eller svare på den bekræftelsesmail, du modtog sammen med din deltagelseskode og vedhæfte dit købsbevis der. Krav, der sendes med almindelig post, er ikke gyldige.

16. Jeg har købt to kvalificerede produkter. Kan jeg deltage to gange?

Da dette er en forbruger kampagne, kan maksimalt 3 krav foretages af én forbruger (og kun ét krav pr produkt). Denne kampagne er en forbruger kampagne og er kun tilgængelig for den oprindelige forbruger, der har købt produktet. Krav fra virksomheder, organisationer og institutioner og krav fra forhandlere er udelukket fra dette tilbud.

 

17. Jeg har ikke modtaget en email med opdateringer om mit krav. Hvordan kan jeg se status på min cashback?

En bekræftelse sendes automatisk til din email, når du har indsendt dit krav. Endnu en email bliver sendt til dig, når dit krav er blevet godkendt. Hvis vi har brug for yderligere informationer, sender vi en separat email. Venligst tjek at emails ikke ender i din spam/junk-mappe i din indboks. For at se status på dit krav kan du anvende dette link. Indtast det ID-nummer, som du har modtaget i bekræftelses-emailen.

18. Jeg oplever problemer, når jeg forsøger at registrere mig online til denne kampagne. Hvem skal jeg kontakte?

Kontakt venligst vores support via dette link for at få assistance vedrørende dit krav eller hvis du oplever problemer.

19. Hvad sker der med mine personlige data?

Se venligst vores politik vedrørende brug af kundedata via dette link.