Artikel-ID : 00202836 / Sidst ændret : 27-06-2019

Cashback-kampagne, Soundbar

    Indholdsfortegnelse

    1.      Hvordan fungerer denne kampagne?. 1

    2.      Hvor længe varer kampagnen?. 1

    3.      Hvor finder jeg mit modelnavn og serienummer?. 1

    4.      Hvilke modeller deltager i denne kampagne?. 1

    5.      Hvordan tilmelder jeg mig kampagnen?. 1

    6.      Hvad sker der, når jeg har modtaget en bekræftelse på, at jeg er kvalificeret til en form for returbetaling?. 1

    7.      Hvorfor skal jeg indsende mit købsbevis?. 2

    8.      Hvorfor skal jeg indsende mit modelnavn serienummer?. 2

    9.      Jeg har angivet datoen fra mit købsbevis, men på webstedet får jeg besked om, at jeg ikke er kvalificeret til at deltage?. 2

    10.        Jeg får besked på webstedet om, at mit serienummer ikke kan genkendes?. 2

    11.        Jeg fik en besked om, at mit krav er ufuldstændigt. Hvad gør jeg nu?. 2

    12.        Jeg har købt mit produkt i Danmark, men jeg bor i et andet land. Kan jeg så stadig deltage i returbetalingskampagnen?. 2

    13.        Hvor længe skal jeg vente på min returbetaling?. 2

    14.        Jeg har sendt mit købsbevis til den adresse, jeg fik af min forhandler, men jeg har ikke fået nogen oplysninger om returbetalingskrav. 3

    15.        Jeg har købt to kvalificerede produkter. Kan jeg deltage to gange?. 3

     

     

     

    1.     Hvordan fungerer denne kampagne?

     Hvis du i samme køb, har købt et af de her listede Sony 4K HDR TV sammen med en Sony Dolby Atmos Soundbar fra listen, fra en af de udvalgte autoriserede Sony-forhandlere mellem den 8. oktober 2018 og 6. januar 2019, har du ret til at gøre krav på din cash back. Begge produkter (Sony Dolby Atmos Soundbar og Sony 4K HDR TV) skal være købt samme tid og dag, i den samme butik og være synlige på samme kvittering. Dit købsbevis skal vise begge produkter købt som led i en enkel transaktion.Før du kan gøre krav på returbetaling for denne kampagne skal de oplysninger, du har angivet, valideres, og du skal sende os et gyldigt købsbevis. Vi anbefaler, at du opbevarer din kvittering - eller andet købsbevis - på et sikkert sted.

     

    2.     Hvor længe varer kampagnen?

    Modeller, der er købt mellem den 08.10.2018 til og med 06.01.2019 er kvalificerede til kampagnen. Eventuelle krav, der foretages efter slutdatoen (06.02.2019), accepteres ikke.

     

    3.     Hvor finder jeg mit modelnavn og serienummer?

    Se afsnittet "Hvordan finder jeg enhedens serienummer".

     

    4.     Hvilke modeller deltager i denne kampagne?

    Følgende modeller er inkluderet i denne returbetalingskampagne:

     

    5.     Hvordan tilmelder jeg mig kampagnen?

    Følg disse trin for at deltage i kampagnen:

    -        Køb et af vores udvalgte produkter mellem den 08.10.2018 til og med 06.01.2019.

    -        Udfyld kravformularen på webstedet www.sony.dk/cashback/soundbar senest kl 24:00 den 06.02.2019.

    -        Accepter vilkårene og betingelserne

    -        Kontrollér, at du har angivet korrekt serienummer

    -        Angiv dine bankdetaljer

    -        Upload eller send os et gyldigt købsbevis

    VIGTIGT: Hvis du har problemer med returbetalingskravet, bedes du kontakte os for at få yderligere hjælp.

     

    6.     Hvad sker der, når jeg har modtaget en bekræftelse på, at jeg er kvalificeret til en form for returbetaling?

    Vi skal bruge en kopi af dit købsbevis. Du kan enten:

    -        Uploade et foto eller scanne dit originale købsbevis

    -        Svare på den e-mail, vi sendte til dig for at bekræfte, at du vil modtage returbetaling, sammen med dit købsbevis som en vedhæftet fil til din e-mail

    Vi kontrollerer og bekræfter dit købsbevis og beder derefter vores bank om at foretage betalingen. Der kan gå op til 28 dage for modtagelse af din Cashback, når alle kriterier er opfyldt; hvor vi ikke er i stand til at overholde denne frist, så vil vi gøre det så hurtigt som muligt derefter.

     

    7.     Hvorfor skal jeg indsende mit købsbevis?

    Vi skal bruge et købsbevis for at kunne kontrollere, at din tilmelding overholder de vilkår og betingelser, der gælder for denne kampagne.

     

    8.     Hvorfor skal jeg indsende mit modelnavn serienummer?

    Når du giver os dit serienummer, reduceres den mængde papirarbejde, du skal udføre. Det giver også os mulighed for at kontrollere, om du er kvalificeret til at deltage i kampagnen. Se, hvor du finder modelnavn og serienummer.

     

    9.     Jeg har angivet datoen fra mit købsbevis, men på webstedet får jeg besked om, at jeg ikke er kvalificeret til at deltage?

    Denne kampagne omfatter kun kvalificerede modeller, der er købt mellem den 08.10.2018 til og med 06.01.2019. Kontrollér købsdatoen, og at din model overholder denne kampagnes vilkår og betingelser.

     

    10. Jeg får besked på webstedet om, at mit serienummer ikke kan genkendes?

    Kontrollér, at du har angivet serienummeret korrekt. Hvis du er sikker på, at du har skrevet korrekt, indgår din model måske ikke i denne kampagne. Returbetalingskampagnen er kun tilgængelig for Sony-produkter, der er leveret og distribueret af Sony til deres autoriserede forhandlere i Danmark.

     

    11. Jeg fik en besked om, at mit krav er ufuldstændigt. Hvad gør jeg nu?

    Send os de påkrævede oplysninger så hurtigt som muligt, så vi kan bekræfte din deltagelse i kampagnen. Hvis du ikke svarer inden for 10 dage, kan vi ikke garantere, at du vil modtage din returbetaling.

     

    12. Jeg har købt mit produkt i Danmark, men jeg bor i et andet land. Kan jeg så stadig deltage i returbetalingskampagnen?

    Desværre er det kun kunder, der bor i Danmark, der kan deltage i denne returbetalingskampagne.

     

    13. Hvor længe skal jeg vente på min returbetaling?

    Der kan gå op til 28 dage for modtagelse af din Cashback, når alle kriterier er opfyldt; hvor vi ikke er i stand til at overholde denne frist, så vil vi gøre det så hurtigt som muligt derefter.

     

    14. Jeg har sendt mit købsbevis til den adresse, jeg fik af min forhandler, men jeg har ikke fået nogen oplysninger om returbetalingskrav

    Dit krav er desværre ikke gyldigt, før du har registreret dig på webstedet. Du kan enten vedhæfte dit købsbevis i onlineformularen eller svare på den bekræftelsesmail, du modtog sammen med din deltagelseskode og vedhæfte dit købsbevis der. Krav, der sendes med almindelig post, er ikke gyldige.

     

    15. Jeg har købt to kvalificerede produkter. Kan jeg deltage to gange?

    Da dette er en forbruger kampagne, kan maksimalt 3 krav foretages af én forbruger (og kun ét krav pr produkt). Denne kampagne er en forbruger kampagne og er kun tilgængelig for den oprindelige forbruger, der har købt produktet. Krav fra virksomheder, organisationer og institutioner og krav fra forhandlere er udelukket fra dette tilbud.