Artikel-ID : 00198729 / Sidst ændret : 17-05-2018

Kan du ikke få adgang til apps, opdateringer eller netværkstjenester på dit Bravia-TV? – 17. maj 2018

Omfattede produkter og kategorier i denne artikel

Fra den 21. maj 2018 kan det ske, at en meget lille del af Bravia-TV kan blive ude af stand til at få adgang til apps, opdateringer eller andre netværkstjenester. Dette skyldes cachelagrede oplysninger* på dine enheder – typisk din internetrouter – som følge af en Bravia-serveropgradering.

Hvis du ikke kan se nogen netværkstjeneste- eller app-ikoner, eller få adgang til apps og andre netværkstjenester på dit TV, skal du prøve følgende:

  • Frakobl strømkablerne på dit TV og din internetrouter, og tilslut dem igen efter et minut


For at få TV'et til at fungere nemt anbefaler vi også, at du har den nyeste firmware installeret på din enhed. 


Hvis du stadig ikke kan få adgang til apps eller andre netværkstjenester efter at have prøvet ovenstående, bedes du kontakte os.

Vi beklager den ulejlighed, dette måtte medføre.


*Cachelagrede oplysninger omfatter data angående internet, internetudbyder og router/hjemmenetværk.