Artikel-ID : 00192097 / Sidst ændret : 08-01-2018

Apps vises midlertidigt ikke eller fungerer ikke på visse Sony Bravia-TV (XE70, WE6 og WE75-serien) - 17. november 2017

    Vi ved, at du muligvis oplever problemer med at se eller få adgang til forskellige video on demand- eller andre internettjeneste-apps.*

    Som en midlertidig løsning bedes du nulstille dine personlige oplysninger ved at gå ind på følgende: [Settings] > [Customer support] > [Initialise personal information] (Indstillinger > Kundesupport > Nulstil personlige oplysninger).

    Hvis ovenstående trin ikke fungerer for dig, og du stadig har problemer, anbefaler vi nulstilling af TV'et til fabriksindstillingerne: [Settings] > [Customer support] > [Factory settings] (Indstillinger > Kundesupport > Fabriksindstillinger). Bemærk, atefter denne proces vil skærmen for indledende opsætning blive vist.

    Vores teknikere undersøger i øjeblikket årsagen til problemet og vil komme med en permanent løsning (i form af en softwareopdatering) i den nærmeste fremtid.

    Du kan følge seneste nyt ved at sætte et bogmærke ved denne side. Alternativt kan du tilføje din model til mobil-appen Support by Sony for at modtage en øjeblikkelig produktmeddelelse.

    Vi beklager ulejligheden.

    BEMÆRK: I øjeblikket er det kun et begrænset antal brugere, der oplever dette problem. Hvis dine apps fungerer, bedes du se bort fra denne meddelelse.*