Artikel-ID : 00055109 / Sidst ændret : 31-10-2013

Manglende eller duplikerede kanaler? YouSee foretager ændringer

Omfattede produkter og kategorier i denne artikel

Tv-udbyderen YouSee Denmark foretager ændringer i deres tv-udsendelser indtil udgangen af 2013. Dine tv-udsendelser kan derfor blive påvirket af ét af følgende forhold:

  • Manglende kanaler (inkl. kanal DK4)
  • Forskellige kanalindstillingsresultater afhængigt af, om indstillingen foretages via netværks-id eller Fuld søgning (Full search)
  • Nogle kanaler vises duplikeret

Få dine kanaler tilbage

For at få dine kanaler tilbage skal du genindstille dit tv.

For at undgå forskellige genindstillinger af kanalen anbefaler YouSee, at du bruger Network ID 100 i stedet for Full search, når du søger kanal. Antennebrugere med en særlig netværks-id kan finde den korrekte netværks-id via følgende link: www.yousee.dk/kabelnetnummer.

Vigtigt: DK4-kanalen sendes ikke længere analogt men kun digitalt.

Virker fortsat ikke? Vi anbefaler, at du kontakter YouSee.

Hvad med duplikeringen af kanalen?

Duplikeringen af kanalen løses ikke ved at genindstille dit tv. Kanalerne dobbeltsendes af transmissionsselskabet, og problemet løses først, når transmissionsselskabet stopper med at udsende en af dem (seneste ved slutningen af 2013). Det er muligt, at der skal genindstilles bagefter.

Kontakt YouSee , hvis du vil vide mere.

Har du problemer med at bruge vores favoritliste?

Nogle kanaler sendes både som betalingskanaler og som gratiskanaler. Hvis du bruger vores favoritliste og ikke kan få adgang til en kanal, er du sandsynligvis ved at prøve at se en betalingsversion, som du ikke har abonneret på. I dette tilfælde skal du søge efter den gratis version.