7 brugeranmeldelser

God

0

0

0

Uden tvivl det bedste køb!!

Kun kabinettet 28-09-2018 af Peto1999

Ufatteligt godt kamera, til små penge... Lækkert kamera, som er helt fantastisk på opgaver hvor der ikke er meget lys tilgængeligt - Er super tilfreds med købet "So far" Canon og Nikon, burde virkelig tage sig sammen - Og begynde at lave fullframe kameraer så alle kan være med på priserne. Dets auto focus - er formidabel, hurtig samt pålidelig.

Billedkvalitet

Fremragende

Funktioner

Fremragende

Design

Fremragende

Brugervenlighed

Fremragende

0

0

0

Fantastisk fuldfrem

Kun kabinettet 14-08-2018 af Kajster

Mit bedste kamera til dato jeg har et a7r i forvejens

Billedkvalitet

Fremragende

Funktioner

God

Design

God

Brugervenlighed

God

0

0

0

Bedste køb længe!!

Kun kabinettet 06-08-2018

Jeg har skiftet fra Canon til Sony A7III, jeg var ret nervøs da det er en stor investering.. jeg er SÅ glad for jeg gjorde det! Det har fjernet meget vægt fra mit setup, og løftet mine billeder og videoer til et nyt niveau

Billedkvalitet

Fremragende

Funktioner

Fremragende

Design

God

Brugervenlighed

Mindre god

1

0

0

SONY hæver baren

Kun kabinettet 14-06-2018 af kvistholt

At det her kamera skulle være et entry-level fuld format kamera, viser bare at SONY har hævet baren for hvad vi kan forvente os af high tech i 2018. Der er intet entry-level over det. Tværtimod. Fantastisk skarpe billeder grundet den interne stabilisering i huset, sindsyg god autofokus, 2 x kortlæser, focus peaking, super god batterilevetid. Jeg kunne blive ved. Jeg gik selv fra Nikon Full frame og har ikke set mig tilbage siden.

Billedkvalitet

Fremragende

Funktioner

Fremragende

Design

Fremragende

Brugervenlighed

Fremragende

1

0

0

Fremragende men kompliceret kamera

Kun kabinettet 10-06-2018 af Greatgam

Jeg købte et nyt kamera, fordi min ni år gamle Canon 5d skulle udskiftes. Når valget faldt på Sony skyldtes det første og fremmest: 1) Størrelse og vægt, 2) Fremragende AF til sportfotografi og portræt (Eye-AF), og 3) Billedkvalitet ved svagt lys. Eneste betænkelighed var de høje priser for Sony objektiver. Efter 14 dage med kameraet er mine forventninger opfyldt. Dog må jeg indrømme, at jeg er lidt overrasket over indlæringskurven mht. kameraets mange funktioner. Heldigvis ligger der masser af gode instruktionsvideoer på Youtube, men man skal være indstillet på at bruge meget tid på at lære alle kameraets indstillingsmuligheder at kende.

Billedkvalitet

Fremragende

Funktioner

Fremragende

Design

God

Brugervenlighed

God

0

0

0

Fantastisk kamera

Kun kabinettet 27-05-2018 af Forkbeard83

Skiftede fra en Nikon D800, efter at have skævet til A7 serien nogle år. Der har dog altid været et eller andet, der har holdt mig tilbage fra skiftet. Dårlig AF, langsom reaktionstid, kun et enkelt card slot, ringe batteri o.lign. Med A7 III er det som om, Sony endelig har lavet et kamera, der rammer lige i plet. Jeg har altid set størrelsen som et af de største fordele ved skiftet, og nu har jeg købt Sonys 28mm f/2.0 og 85mm f/1.8. Det hele fylder og vejer meget lidt, men tager fantastiske billeder. Autofokus rammer plet markant oftere end min Nikon, indbygget stabilisering, eye af (helt genialt) og en masse andet gør, at det næsten føles som snyd, når man tager billeder.. Menusystemet, som jeg har læst en masse dårligt om, fungerer fint, men jeg ville ønske, at der var en hjælpeknap, der i korte vendinger forklarede et givent menupunkt. Det er jeg vant til fra Nikon, og det var smart. Jeg havde også gerne set, at man havde givet kameraet en mere omfattende støv- og fugtforsegling. Teardowns af storebror A7r III peger på, at bundpladen er uden forseglinger, og derudover hullet som en si for at sænke vægten = fuld passage for vand. Nikon og Canons produkter i samme kategori er simpelthen bedre i den henseende. Alt i alt et virkeligt lækkert værktøj, som jeg glæder mig til at få brugt.

Billedkvalitet

Fremragende

Funktioner