Grundet headsettets generelle egenskaber prioriteres transmissionen mellem afspilleren og headsettets venstre enhed. Dette kan få lyden til at falde ud eller helt stoppe i headsettets højre enhed.
BEMÆRK: Når denne enhed bruges til opkald, kan stemmen kun høres i headsettets venstre side.
Kontroller følgende, og prøv de relevante løsninger:
I et miljø, hvor Wi-Fi®, mikrobølgeovne, trådløse telefoner eller andre enheder udsender radiobølger på frekvensen 2,4 GHz, kan problemet løses ved at indstille headsettet til Prioritet på stabil tilslutning.
BEMÆRK: iPhones, iPads og andre Bluetooth® AAC codec-kompatible enheder skal altid bruges i tilstanden Prioritet på lydkvalitet.
Indstil tilstanden for lydkvalitet til Prioritet på stabil tilslutning:
På smartphones:
Når du bruger en smartphone, kan du indstille tilstanden med den dedikerede app Headphones Connect.
1. Installer appen Headphones Connect med Google Play.
2. Slut headsettet til din smartphone, start derefter Headphones Connect, og skift indstillingerne
For Walkman®-enheder:
1. Vælg Indstillinger.
2. Vælg indstillinger for tilslutning af Bluetooth®/lydenhed
3. Vælg Trådløs afspilningskvalitet
4. Indstil Prioritet på SBC-tilslutning.
5. Genstart forbindelsen til headsettet
1. Genstart headsettet, og opret forbindelse til afspilleren.
2. Sluk for headsettet.
Hold knappen på den venstre enhed nede, indtil den blå indikator blinker (ca. 2 sekunder). Den højre enhed slukker på samme tid. Begge enheder slukker også automatisk, når de placeres i opladeretuiet
3. Tænd for strømmen.
Hold knapperne på den venstre og højre enhed nede, indtil de blå indikatorer blinker (ca. 2 sekunder).
4. Opret forbindelse til afspilleren, og tjek, om der kommer lyd fra headsettet.