4.8 baseret på 12 brugeranmeldelser

Brugervenlighed

Fremragende

12 brugeranmeldelser

0

Fantastisk objektiv og Kamera

DSC-RX10M3 29-04-2018 af machuckle

Jeg købte dette kamera 1/2/18 og har brugt det flittigt i 3 måneder, med autofokus fra 24-600 mm kan man næsten ikke ramme forbi, det er ikke kameraets skyld ihvertfald ! Har taget nogen af de bedste billeder nogensinde !

Billedkvalitet

Fremragende

Funktioner

Fremragende

Design

Fremragende

Brugervenlighed

Fremragende

3

0

0

All inclusive!

DSC-RX10M3 16-04-2017 af Flemming B

Jeg har kun haft kameraet i 3 uger, og der er rigtig mange muligheder for at indstille alt, så jeg er imponeret og samtidig meget tilfreds med købet. Selv min kone snupper kameraet og tager gode billeder med det. Havde før et kamera med udskiftelig optik, og dette kamera er også stort, men meget lettere end det gamle udstyr. Rygsækken er udskiftet med en pistoltaske.

Billedkvalitet

God

Funktioner

Fremragende

Design

Fremragende

Brugervenlighed

Fremragende

2

0

0

Det suveræne apparat

DSC-RX10M3 02-04-2017 af brandt

Jeg købte RX10 III fordi jeg skulle til Sydafrika på fotosafari og ønskede det store brændviddespænd, som RX10III har. Jeg havde kun gode erfaringer med mit RX10 gennem 1½ år, så valget var nemt. Apparatet har levet fuldstændigt op til mine forventninger.

Billedkvalitet

Fremragende

Funktioner

God

Design

Fremragende

Brugervenlighed

God

2

0

0

Mit endelige kamera

DSC-RX10M3 30-03-2017

Jeg har haft 8 forskellige modeller, også fuld frame A7, med løse linser. Skulle hele tiden læse anmeldelser af nye, for at se om de var bedre. Nu er det nok, så det hele er solgt og RX 10ern er kommet hjem. Det tager fremragende billeder både vidvinkel og tele, så skønt kun at skulle tage et kamera med, der dækker det hele, og ikke skulle til at vælge hvilke kamera og linser, der skulle bruges.

Billedkvalitet

Fremragende

Funktioner

God

Design

Gennemsnitlig

Brugervenlighed

God

1

0

0

Godt allround kamera

DSC-RX10M3 30-03-2017 af Navirobert

Lækkert allround kamera i meget høj byggekvalitet, med fantastisk objektiv, og gode funktioner. Tager flotte billeder, og især farvegengivelsen er tæt på perfekt. På minussiden er den lille sensor, som trækker lidt ned i den overordnede billedkvalitet. Alt i alt dog et anbefalelsesværdigt kamera, som næsten er pengene værd.

Billedkvalitet

God

Funktioner

God

Design

God

Brugervenlighed

God

1

0

0

Sikken en dybde & lys, næsten i 3-D

DSC-RX10M3 21-02-2017 af Scibb

Jeg har også en R100 III, en lille, kompakt kamera i en uovertruffen kvalitet. RX 10 III er dog absolut en par klasser op ad og den passer også meget bedre til mine store hænder / fingre.

Billedkvalitet

Fremragende

Funktioner

God

Design

Fremragende

Brugervenlighed

Fremragende

1

0

0

Supergodt objektiv fra Zeiss

DSC-RX10M3 30-01-2017 af lodsen

Har i forvejen RX 10 M1, Rx 100 M3, Alpha 7R, samt 3 Zeiss objektiver (Batis 1,8 - 16 - 35 samt 24 - 70)

Billedkvalitet

Fremragende

Funktioner

God

Design

Fremragende

Brugervenlighed

Fremragende

1

0

0

Fantastisk billedkvalitet, selv ude på 600mm

DSC-RX10M3 20-01-2017 af Oka77ii

Et kamera til det hele, og derfor super som rejsekamera. Godt greb, glimrende viewfinder og vippe op/ned skærm.

Billedkvalitet

Fremragende

Funktioner

Fremragende

Design

Fremragende

Brugervenlighed

Fremragende

4

0

0

Ser ud til at være det kamera jeg har efterlyst

DSC-RX10M3 12-12-2016 af Bokaj63

Jeg har i mange år søgt efter et kompaktkamera som havde godt objektiv og masser af zoom

Billedkvalitet

God

Design

God

Brugervenlighed

God

0

0

0

Det mest alsigde kamera der findes

DSC-RX10M3 26-08-2016 af Nexmanden

Jeg har nu haft dette kamera et stykke tid, og må sige at det er blevet mit go to-kamera, da det næsten altid er det kamera jeg tager med mig. Med et zoom fra 24mm. til 600mm. omregnet til full frame og 4K-video dækker det næsten alt hvad man har brug for, for det eneste sted det har en lille svaghed er når der ikke er så meget lys, men det klare jeg nemt ved at have en Sony flashen F32M med i min lille fototaske. Autofokus er måske heller ikke den allerhurtigste, men den er på den anden side heller ikke langsom, så med det kameraet ellers giver mig vil jeg ikke kalde det for noget der rigtig trækker fra. Det er også muligt at lave en sløret baggrund ved at udnytte det store zoomområde, og med en 1 tomme forholdsvis stor sensor er man også garanteret en god billedekvalitet. Alt dette med et kamera der kun vejer omkring et kilo, og tænk lige tanken hvis man i stedet skulle have et kamera med flere objektiver med sig, hvad ville denne kombination ikke komme til at veje? Alt dette i et kamera som er vejrsikret, hvad mere kan man ønske sig bortset fra en lavere pris, men på den anden side får man så megt for pengene at prisen er rigtig!

Billedkvalitet

God

Funktioner

Fremragende

Design

Fremragende

Brugervenlighed

God

1

0

0

Super flot

DSC-RX10M3 12-08-2016 af Qubadi

Jeg købte den 2 uge siden. Jeg er meget glad for den.

Billedkvalitet

God

Funktioner

God

Design

Fremragende

Brugervenlighed

Fremragende

0

0

0

Det bedste "all-in-one"-kamera lige nu

DSC-RX10M3 31-05-2016 af buebak

Jeg har i mange år slæbt rundt på DSLR-kamera'er med en større samling linser i en kamerataske, men besluttede at købe noget mere kompakt. Mit indkøbte lille Sony RX100M3 gav mig blod på tanden - det kan let være i en lomme, men har fremragende billedkvalitet - den lille sensorstørrelse til trods - men rækkevidden er naturligvis begrænset (24-70mm). Jeg kiggede på RX10M2, men da RX10M3 blev annonceret, bestilte jeg et eksemplar - og jeg er ikke blevet skuffet: Linsen er bare superskarp - faktisk helt utroligt skarp for en linse med så stort et zoomområde. Jeg har tidligere haft op til 10x zoomlinser til spejlreflekskameraer, som ikke når i nærheden af denne linse. Kameraet er ikke uden problemer: det er ret stort og tungt til rejsebrug - kan man nøjes med mindre rækkevidde er der også RX10M2 (væsentlig lettere) og flere andre konkurrenter. Det lille RX100M3 og M4 giver samme billedkvalitet (men begrænset rækkevidde), den lille 1" sensor (der ikke er i nærheden af at være en tomme i længden eller diagonalt) kan have lidt problemer med motiver med stor kontrast - f.eks i skarpt sollys, hvor en del af motivet ligger i skygge, men ved at justere på eksponerings-værdierne eller lave multiple eksponeringer med forskellige indstillinger for EV er det nemt at kompensere - eller man kan arbejde lidt med billederne i Adobe Lightroom. Så der vil stadig være et marked for APS-C og Full-Frame kameraer. Den elektroniske søger på RX10M3 er fremragende - den på RX100M3 bruger jeg sjældent. Display'et er sart (det opdagede jeg på mit første Sony kamera (NEX-6) - så køb et "display-protect") hvis du vil bevare den antireflektive coating. Det er ikke en touch-skærm, men det kan man vænne sig til, hvis man kun har Sony-kameraer. Det ændrer ikke på, at RX10M3 rammer plet til mine behov for et bekvemt "all-in-one" kvalitetskamera, selvom jeg ikke har brug for de mange video-faciliteter - og prisen synes jeg er skarp, når man tager i betragtning, at der ikke skal investeres i en hel bunke linser.

Billedkvalitet

Fremragende

Funktioner