Support

Nyheder og varslinger

Windows 10-oplysninger – Opdatering 19. august

Vi tester aktuelt ydeevnen af Sony-produkterne sammen med Windows 10, og vi frigiver kompatibilitetsoplysningerne lidt ad gangen.

Se mere

TV stuck in a rebooting loop

You may be experiencing a rebooting loop on your TV after a new firmware has been installed. This is affecting only internet-enabled TVs from 2014.

Se mere

Fra og med d. 20. april 2015 understøtter Google ikke længere en række ældre versioner af YouTube-appen

Denne ændring påvirker en række modeller af Sony tv'er, video- og lydudstyr.

Se mere

CMT-SX7 og CMT-SX7B Home Audio-system: Problemer med støj, lydstyrke eller diskanthøjttaler

Nogle CMT-SX7- og CMT-SX7B-enheder kan blive påvirket af symptomer i forbindelse med en elektrisk del. Download vores seneste software for at undgå potentielle problemer.

Se mere
Hjælp os med at forbedre vores support

Vi forsøger altid at blive bedre til at yde support til dig. Del dine erfaringer med os - brug skyderen nedenfor til at fortælle os, hvor værdifuld du synes, informationerne på denne side er:

Ikke nyttigeNyttige
Fortæl os det
Vil du gerne tilføje ekstra kommentarer?:

Bemærk, at det ikke er en kontraktformular, og vi kan ikke besvare den, selv om der tilføjes et telefonnummer eller en e-mailadresse. Hvis du har brug for at komme i kontakt med Sony, kan du gå til kontaktafsnittet.

Send os din feedback

Tegn tilbage: 140

Tak for den værdifulde feedback

Dette indhold gennemgås jævnligt med henblik på kontinuerlig forbedring af vores aktiviteter.

Produktsupport
Kontakt produktsupport
Produktsupport

Vi er glade for din henvendelse og giver dig den nødvendige støtte til dit Sony-produkt.

Få support fra fællesskabetFå supportkontakt